دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه رانندگی بی سوادی با جواب آزمون های اصلی آیین نامه 1401 نمونه سوالات آیین نامه رانندگی | driveing

دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه رانندگی بی سوادی با جواب آزمون های اصلی آیین نامه 1401 نمونه سوالات آیین نامه رانندگی | driveing

البته به نوعی شما با رعایت همین اصول می‌توانید به خود افتخار کنید و نسل‌های بعد از شما نیز از شما الگو بگیرند. در تمام بخش‌های آیین نامه به  توصیف قوانین رانندگی و تابلو‌ها پرداخته شما باید دستورات  افسر راهنمایی و رانندگی را به خوبی متوجه شوید. آگاهی از گذر از کدام مسیر برای شما مجاز است نیز لازم است. با ساتفاده از این سؤالات با  انواع جاده‌ها، چراغ‌های خودرو و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، خط‌کشی‌ها و خطوط مجاز برای عبور آشنا خواهید شد.

با مشاهده فیلم های دوره مسترکلاس آیین نامه در کمترین زمان می توانید تمام مطالب موجود در کتاب را یاد بگیرید و براحتی در اولین امتحان آیین نامه قبولی شوید. اگر مصمم هستید که آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) را براحتی تجربه کنید توصیه می کنیم از این آموزش استفاده کنید. سوالاتی که در این دوره به شما آموزش داده می شود نمونه سوالات آیین نامه پایه سوم می باشد. یعنی اگر قصد گرفتن گواهینامه پایه سوم دارید می توانید با استفاده از این آموزش آمادگی لازم برای شرکت در آزمون آیین نامه را کسب کنید و بهترین عملکرد را در آزمون داشته باشید. در زیر تعدادی از مهمترین نمونه سوالات آیین نامه اصلی  راهنمایی و رانندگی را میبینید و خواهید دید که یادگیری مطالب با خواندن سوالات خیلی آسان میشود. دانلود برنامه آیین نامه رانندگی – این برنامه محیطی کاملا مشابه با آزمون واقعی آیین نامه رانندگی را برای شما فراهم می کند.با دانلود این اپلیکیشن می توانید به بانک نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی متصل شوید و …

آموزش آیین نامه رانندگی (بیسوادی) – آپارات – سرویس اشتراک ویدیو

نمونه سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ با جواب,نمونه سوال آیین نامه ۱۴۰۱ با جواب,نمونه … با جواب,نمونه سوالات آیین نامه بیسوادی با جواب 1401,نمونه سوالات آیین نامه … واقعیت این است که برای قبولی در آزمون آیین نامه ۱۴۰۲  نیازی نیست که کل کتاب آیین نامه را مطالعه کنید.

دانلود فایل

این وب سایت تمرکز خود را بر روی آزمون آیین نامه اصلی گذاشته است. در این وب سایت به جای آنکه از سوالات عکس گرفته شود، سوالات مجدد تایپ شده است تا کیفیت تصویر بالاتر رود. سوالات آزمون آیین نامه با جواب با فرمت پی دی اف می باشد و قابل اجرا و مطالعه در همه سیستم ها (کامپیوتر، گوشی اندروید و آیفون) می باشد. آشنایی با تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی از مهم‌ترین قسمت های آزمون آیین نامه ۱۴۰۲ محسوب می شود.

  • در واقع اگر شما آیین نامه را با روشی درست و اصولی یاد بگیرید براحتی می توانید به هر نوع سوال در کمتر از چند ثانیه پاسخ بدهید.
  • در بخش‌های مختلفی از نمونه سوالات لزوم بستن کمربند ایمنی، معاینه‌های خودرو، علامت‌هایی که پلیس با دست اشاره می‌کند، اصول رانندگی در شب و روز، قوانین رانندگی در جاده‌های اصلی و فرعی، شکل تابلو‌ها و رنگ آن‌ها وجود دارد.
  • شما “” دقیقا خودِ سوالات با آخرین تغییرات که قرار است در امتحان ببینید “”را دانلود خواهید کرد .
  • آزمون آیین نامه اصلی یکی از مهمترین و سخت ترین بخش های گرفتن گواهینامه رانندگی …
  • دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم به راحتی و در کمترین زمان ممکن با سوالات جدید آزمون آیین نامه پایه 3، بدون غلط در آزمون تئوری قبول شوید .

با استفاده از سخت ترین سوالات آیین نامه رانندگی می توانید پیش از آزمون سرعت عمل خود را بالا ببرید. اطلاع داشتن از چگونگی سوالات آیین نامه ۱۴۰۱ نیز می تواند در قبولی آزمون آیین نامه رانندگی تاثیرگذار باشد. مثلا شما باید از تعداد سوالات آیین نامه و زمان پاسخگویی به سوالات آگاهی برگه امتحان آیین نامه رانندگی سایت درایوینگ داشته باشید. اگر شما نمی‌خواهید درآیین نامه در این دام بیوفتید با ما در ادامه نیز همراه باشید تا نکات مهم این موضوع را با هم بررسی کنیم. احتمالاً در خیلی از سایت‌های مختلف دیده‌اید که نوشته شده است تنها با مطالعه سوالات آیین نامه می‌توانید صد در صد نمره کامل بگیرید و قبولی شما در آیین نامه تضمینی است.

دانلود نمونه سوالات آیین نامه رانندگی پایه سوم pdf قبولی