دانمارک در کیفیت زندگی دیجیتال برتر است، ایالات متحده در رتبه پنجم

بهترین و بدترین کشورها برای کیفیت اینترنت (اعتبار تصویر: Surfshark)


کشورهایی که بیشترین و ارزان ترین اینترنت را دارند

بهترین و بدترین کشورها برای کیفیت اینترنت

لیتون افزود که دانمارک همچنین برنامه ای برای کاهش هزینه های استقرار شبکه ها دارد. او توضیح داد: “مجوزهای ساخت شبکه ها ساده شده است.” ارائه دهندگان برای رقابت و سرمایه گذاری تشویق می شوند.

بر اساس مطالعه‌ای که روز دوشنبه توسط ارائه‌دهنده VPN Surfshark منتشر شد، سرزمین هملت بر اساس پنج «ستون» اندازه‌گیری در میان ۱۱۰ کشور اول شد: قیمت‌دهی اینترنت، کیفیت اینترنت، زیرساخت، امنیت و دولت.

لیتون افزود: «در ایالات متحده افرادی وجود دارند که مهارت های دیجیتالی ندارند. «آنها فاقد آموزش هستند. بسیاری اصلاً علاقه ای به آنلاین شدن ندارند، اگرچه قطعاً با کووید این موضوع تغییر کرده است – و از آنجایی که ایالات متحده کشور بسیار بزرگتری است، شما هزینه های وارد کردن شبکه ها به مناطق روستایی را دارید.



منبع

چارلز کینگ، تحلیلگر اصلی در Pund-IT، یک شرکت مشاوره فناوری، در هیوارد، کالیفرنیا، مشاهده کرد: «روش مطالعه بسیار محکم به نظر می رسد.

تبلیغات

مرکز تماس خود را مدرن کنید.  برنده شدن در یک تغییر دیجیتال!

او به TechNewsWorld گفت: «دانمارک کشوری غنی و متراکم است. “این امر اتصال کل شهرستان را با قیمت های مقرون به صرفه و ارائه خدمات دولتی با کیفیت بالا نسبتاً آسان می کند.”

اگرچه کره جنوبی در رده بندی کلی دوم شد، اما از نظر کیفیت اینترنت و رشد سرعت پهنای باند و موبایل رتبه اول را به خود اختصاص داد.

او ادامه داد: «ایالات متحده با توجه به چالش‌های خود به خوبی عمل کرده است، اما همچنان مشکلی با عدم اعتماد مردم به دولت دارد.»

کشورها بر اساس امتیاز شاخص با بهترین مقدار ممکن برابر با یک درجه بندی شدند. دانمارک با 0.83 امتیاز اول را به خود اختصاص داد و پس از آن کره جنوبی (0.76)، فنلاند (0.76)، اسرائیل (0.74)، آمریکا (0.74) و سنگاپور (0.72) قرار گرفتند.

در داخل ستون ها 14 “شاخص” وجود دارد که اندازه گیری کیفیت زندگی را بیشتر بهبود می بخشد. به عنوان مثال، در ستون زیرساخت دو شاخص وجود دارد: افراد استفاده کننده از اینترنت و آمادگی شبکه.

بیشتر و کمتر توسعه یافته ترین کشورها در دسته دولت الکترونیک (تصویر اعتبار: Surfshark)


علاوه بر این، یافته‌های Surfshark ممکن است برای افراد خارج از کشورهای مورد مطالعه جالب‌تر از افراد حاضر در آن باشد. جف کاگان، تحلیلگر فناوری مشاهده کرد: «کاربران در هر کشوری معمولاً از چیزهایی که دارند خوشحال هستند، حتی اگر آنچه دارند بهتر یا بدتر از سایر کشورها باشد.

لیتون، یک شهروند دانمارکی تابعیت، توضیح داد: «دانمارک اولین پذیرنده اینترنت بود و به سرعت تمام دولت خود را آنلاین کرد. ابزارهایی ایجاد کرد که به افراد و مشاغل اجازه می داد با دولت تعامل داشته باشند.

Roslyn Layton، معاون ارشد Strand Consult، یک شرکت مشاوره فناوری در کپنهاگ، دانمارک خاطرنشان کرد که یافته‌های مطالعه Surfshark مشابه گزارش‌های اتحادیه بین‌المللی مخابرات است. او به TechNewsWorld گفت: «دانمارک به طور مداوم در صدر قرار می گیرد.

ایالات متحده حدود 125 میلیون خانوار دارد، در مقایسه با 2.7 میلیون در دانمارک، 21.5 میلیون در کره جنوبی، 1.5 میلیون در فنلاند و 2.1 میلیون در اسرائیل. او به TechNewsWorld گفت: «بنابراین، می‌توان گفت که با توجه به اندازه ایالات متحده، عملکرد بسیار خوبی دارد.

موضوع ذهنی

گلد توضیح داد: «یکی از دلایلی که کره جنوبی پهنای باند زیادی دارد این است که بازی در آنجا بسیار محبوب است. وی افزود که دولت این سیاست را در نظر گرفته است که در چند سال آینده به همه افراد پهن باند پرسرعت بدهد.

اکثر و کمتر توسعه یافته ترین کشورها در رده دولت الکترونیک

در حالی که مطالعه Surfshark ممکن است عده ای را مجذوب خود کند، گلد هشدار داد که کیفیت زندگی دیجیتالی می تواند یک چیز بسیار ذهنی باشد. او گفت: «آنچه شما به آن نیاز دارید و آنچه که من نیاز دارم، ممکن است بسیار متفاوت از چیزی باشد که بچه های ما نیاز دارند.

دانمارک رتبه اول را در کشورهایی با مقرون به صرفه ترین اینترنت دارد. در سوی دیگر این طیف، پنج کشور ارزان قیمت اینترنت همگی در قاره آفریقا هستند. (اعتبار تصویر: SurfShark)


بروس لیختمن، رئیس، مدیر و تحلیلگر گروه تحقیقاتی لیختمن در دورهام، NH گفت: هنگام مقایسه ایالات متحده با سایر کشورها در مطالعه Surfshark، توجه به این نکته مهم است که ایالات متحده چقدر بزرگتر از کشورهای بالاتر از آن در رتبه بندی است.

با این حال، در مطالعه Surfshark، ایالات متحده در رده دولت الکترونیک اول شد، در حالی که دانمارک در رتبه ششم قرار گرفت.

بسیاری از زیرساخت های دیجیتال کره جنوبی نسبتاً جدید هستند که در تضاد با ایالات متحده است. گلد گفت: «بسیاری از زیرساخت‌های ما در ایالات متحده 30، 40 سال قدمت دارند و ارتقاء نیافته‌اند. «بسیاری از کشورهای جدیدتر و با رشد بالا در چند سال گذشته چیزهای جدیدی را در محل قرار داده یا ارتقا داده اند. این تفاوت زیادی ایجاد میکند.”