واتس‌اپ بیش از 22 هزار حساب هندی را در ماه ژوئن مسدود کرد، 632 گزارش شکایت دریافت شد: جزئیات

بیش از 22 هزار حساب هندی توسط واتس اپ ممنوع شد در حالی که 632 گزارش شکایت توسط این پلت فرم پیام رسانی در ماه ژوئن دریافت شد، طبق گزارش آن با عنوان “گزارش ماهانه هند تحت قوانین فناوری اطلاعات (رهنمودهای واسطه و کد اخلاق رسانه های دیجیتال، 2021”). گزارش ماه ژوئن مطابق با قوانین فناوری اطلاعات سال 2021 منتشر شده است.

واتس اپ در آخرین گزارش خود اعلام کرد که 426 درخواست برای مسدود کردن حساب و 16 شکایت به دلایل ایمنی بوده است. و طی این مدت 64 اکانت بر اساس گزارش های دریافتی اقدام شد.

واتس‌اپ در آخرین گزارش خود در روز دوشنبه، از اول ژوئن تا 30 ژوئن 2022، 22 میلیون و 10 هزار حساب هندی داشت.

در گزارش خود تحت عنوان «چگونه واتس‌اپ با سوءاستفاده مقابله می‌کند»، گفت: «واتس‌اپ علاوه بر پاسخگویی و اقدام در مورد شکایات کاربران از طریق کانال شکایت، ابزارها و منابعی را برای جلوگیری از رفتار مضر در این پلتفرم به کار می‌گیرد. پیشگیری، زیرا ما معتقدیم در وهله اول جلوگیری از وقوع فعالیت های مضر بسیار بهتر از تشخیص آن پس از وقوع آسیب است.”

“این گزارش ایمنی کاربر حاوی جزئیاتی از شکایات دریافتی کاربران و اقدامات مربوطه انجام شده توسط واتس اپ و همچنین اقدامات پیشگیرانه واتس اپ برای مبارزه با سوء استفاده در پلتفرم ما است. همانطور که در آخرین گزارش ماهانه ثبت شده است، واتس اپ بیش از 2.2 میلیون حساب کاربری را در این کشور ممنوع کرده است. این سخنگو افزود: ماه ژوئن.

“واتس اپ پیشرو در صنعت در پیشگیری از سوء استفاده، در میان سرویس های پیام رسانی رمزگذاری شده سرتاسر است. در طول سال ها، ما به طور مداوم در هوش مصنوعی و سایر فناوری های پیشرفته، دانشمندان و متخصصان داده، و در فرآیندها سرمایه گذاری کرده ایم. سخنگوی واتس اپ گفت، به منظور حفظ امنیت کاربران خود در پلتفرم خود.

همچنین اضافه کرد که تشخیص سوء استفاده در سه مرحله از سبک زندگی یک حساب کاربری انجام می شود – در هنگام ثبت نام، در حین ارسال پیام، و در پاسخ به بازخورد منفی، که در قالب گزارش های کاربر و مسدود کردن آنها دریافت می شود.

“تیمی از تحلیلگران این سیستم ها را تقویت می کنند تا موارد لبه را ارزیابی کنند و به بهبود اثربخشی ما در طول زمان کمک کنند. ما قابلیت های روی پلت فرم خود را برای شناسایی و ممنوعیت حساب ها در این مقاله سفید توضیح داده ایم. داده های به اشتراک گذاشته شده در زیر تعداد حساب های هندی ممنوع شده توسط واتس‌اپ بین 1 ژوئن و 2022 تا 30 ژوئن 2022 با استفاده از رویکرد تشخیص سوء استفاده فوق‌الذکر، که همچنین شامل اقدامات انجام‌شده برای پیشبرد بازخورد منفی دریافت‌شده از کاربران از طریق ویژگی «گزارش» ما است.




منبع