دولت کمپین آگاهی برای سرمایه گذاران کریپتو راه اندازی می کند: گزارش

این کمپین نشان خواهد داد که ارزهای دیجیتال در هند قانونی نیستند و همچنین خطرات عمیقی در چنین دارایی‌هایی وجود دارد. هر گونه سرمایه گذاری که در آن به مردم وعده بازدهی پرسود و مطمئن داده می شود، عنصر ریسک بالایی دارد.»

وزارت دارایی هند در حال حاضر بر روی تدوین قوانینی برای اداره صنعت کریپتو کار می کند. هند در سال گذشته شروع به مالیات 30 درصدی بر سود ارزهای دیجیتال کرد. برای پیگیری تراکنش‌های کریپتو که عمدتاً ناشناس هستند، دولت هند نیز یک درصد TDS را برای هر تراکنش وضع کرده است.

در سپتامبر 2022، هند در شاخص پذیرش جهانی رمزنگاری 2022 که توسط شرکت تحقیقاتی بلاک چین Chainalysis تهیه شده بود، از ایالات متحده و روسیه پیشی گرفت. هند رتبه چهارم را در این فهرست کسب کرده بود که 20 کشوری را که پذیرش کریپتو بیشترین رشد را نشان می‌داد فهرست کرده بود.

طبق گزارش KuCoin، هند بیش از 115 میلیون سرمایه‌گذار کریپتو داشت که 15 درصد از جمعیت عظیم آن را تا اوت 2022 تشکیل می‌داد.

کنجکاوی پررونق در صنعت دارایی های دیجیتال مجازی، دولت هند را وادار کرده است تا گام های فعالانه ای در حفظ منافع سرمایه گذاران بردارد.

سرمایه گذاران هندی علیرغم خطرات مالی مرتبط با دارایی ها وارد میدان کریپتو شده اند. کلاهبرداری های پشت سر هم و حملات هک که به صرافی های رمزنگاری ضربه می زند همراه با نوسانات روزانه در قیمت دارایی ها می تواند هزینه پس انداز سرمایه گذاران را به همراه داشته باشد.

دولت هند که هنوز در مورد اجازه دادن به شهروندان در بخش کریپتو تردید دارد، بنا بر گزارش ها در حال برنامه ریزی برای افزایش آگاهی در مورد صنعت بی ثبات است. سازمان دولتی حمایت از سرمایه‌گذاران و صندوق آموزش قرار است این کمپین آموزشی کریپتو را راه‌اندازی کند تا مطمئن شود مردم با آزمایش دارایی‌های کریپتو، به وضوح از خطراتی که می‌توانند در معرض آن‌ها قرار دارند، بدانند. این مرحله در شرایطی است که صنعت کریپتو در حال حاضر زمستان سختی را پشت سر می گذارد و چندین شرکت تحت فشار بازار سقوط کرده اند.

تحت ریاست جاری G20، هند خواستار همکاری بین المللی برای تنظیم چنین قوانین رمزنگاری شده است که در سطح جهانی قابل اجرا هستند.

طبق گزارش صندوق بین المللی پول (IMF)، همبستگی بازده بیت کوین و بازار سهام هند در جهان پس از همه گیری ده برابر افزایش یافته است. این نشان دهنده مزایای محدود تنوع ریسک ارزهای دیجیتال است.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

در حال حاضر، مشخص نیست که برنامه آگاهی از رمزنگاری هند تا چه زمانی در مقیاس ملی فعال می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.