ربات های بیشتر، پول بیشتر، استعدادهای کمیاب

تبلیغات

استراتژی‌های خدمات همه‌کانالی خود را با بینش‌های مبتنی بر داده تقویت کنید.

او گفت: «همه این مؤلفه‌ها به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا نیازهای کسب‌وکار را برآورده کنند، اما به طور همزمان وضعیت امنیت سایبری آن‌ها را پیچیده می‌کنند و نیاز به رویکردهای طراحی به مقیاس را ایجاد می‌کنند». در نتیجه، امنیت سایبری به عنوان یک عامل کلیدی در سراسر کارکردهای تجاری تثبیت خواهد شد و سازمان‌ها سرمایه‌گذاری فعالانه را در سال 2023 در اولویت قرار خواهند داد.

کاهش هزینه های خطرناک

او ادامه داد: «برای موفقیت این نسل جدید، دانشگاه‌ها باید آموزش سایبری را گسترش دهند و آموزش واقعی سایبری را ارائه دهند، نه فقط آموزش تئوری».

او به TechNewsWorld گفت: «هنگامی که غوغای عدم قطعیت اقتصادی آغاز شود، مدیران ارشد مالی محتاط شروع به جستجوی مناطقی می‌کنند که هزینه‌های اضافی را کاهش می‌دهند تا شرکت خود را جلوتر از بازی حفظ کنند.

او به TechNewsWorld گفت: “اگر به حجم تهدیدات نگاه کنید، آنها از سقف عبور می کنند و سرعت آن کاهش نخواهد یافت.”

او توضیح داد: «از آنجایی که باج‌افزارها به رشد سرسام‌آور خود ادامه می‌دهند، سازمان‌ها به دنبال پشتیبانی برای مدرن‌سازی دفاعی خود و بهبود قابلیت‌های تشخیص تهدید و پاسخ خواهند بود، با درک این که حملات اکنون اجتناب‌ناپذیر هستند».

به گفته متخصصان امنیت سایبری که با TechNewsWorld صحبت کردند، می توان در سال 2023 تقلب آنلاین بیشتری، بودجه های مقاوم در برابر رکود و کمبود استعدادهای مستمر را انتظار داشت.

وینیولت از سازمان‌ها خواست تا از تیم‌های سایبری خود بهتر حمایت کنند. او گفت: «به عنوان رهبران سایبری، ما مسئولیت داریم که محیط‌های امن ایجاد کنیم و این موضوع را به همه علاقه‌مندان به این حوزه اعلام کنیم.

Jadee Hanson، CIO و CISO Code42، یک شرکت ملی امنیت و حفاظت از داده‌ها، اذعان می‌کند که برخی از سازمان‌ها به دنبال کاهش بودجه با کاهش بودجه امنیت سایبری هستند، اما اظهار داشت که این کار را به خطر می‌اندازند.

او گفت: «این به ویژه در میان حملات مداوم باج افزار باید نگران کننده باشد و انتظار می رود سال 2023 سال چالش برانگیز دیگری باشد. شرکت‌هایی که منابع امنیت سایبری کارآمد را حفظ می‌کنند، در درازمدت بسیار بهتر از شرکت‌هایی هستند که کاهش‌های گسترده انجام می‌دهند.»

تبلیغات

استراتژی‌های خدمات همه‌کانالی خود را با بینش‌های مبتنی بر داده تقویت کنید.

او افزود که شرکت ها و کارمندان نیز باید سهم خود را انجام دهند. او گفت: “هر فردی در یک سازمان نقشی را ایفا می کند – حتی اگر این فقط افزایش آگاهی در مورد ایمیل های فیشینگ و اجتناب از پیوندهای ناامن باشد.”

او به TechNewsWorld گفت: «این روند در سال 2023 ادامه خواهد داشت، زیرا چشم‌انداز تهدید به طور فزاینده‌ای فعال و پیچیده‌تر می‌شود.

مانند سال‌های گذشته، مشکلات کارکنان همچنان دامنگیر صنعت امنیت سایبری در سال 2023 خواهد بود. «ما در حال پذیرش شکاف استعدادهای امنیت سایبری به‌عنوان یک چالش مداوم هستیم، و این در سال جدید ادامه خواهد داشت، زیرا ما به عنوان صنعتی برای تشویق جوانان تلاش می‌کنیم. کارولین ویگنولت، معاون ارشد تحقیق و توسعه در OneSpan، یک شرکت امنیت هویت در شیکاگو، مشاهده کرد.

او خاطرنشان کرد: «در واقع، یکی از مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی عملکردی که باید در نظرسنجی‌های مشارکت کارکنان به دنبال آن باشیم، این است که آیا کارکنان از صحبت کردن با رهبری احساس راحتی می‌کنند یا خیر. این قوی‌ترین راه برای جلوگیری از فرسودگی شغلی است، زیرا این شکاف در حال افزایش استعداد تا سال 2023 ادامه دارد.



منبع

بنجامین فابر، بنیانگذار و مدیر عامل DataDome، سازنده ربات و راه حل حفاظت از تقلب آنلاین در شهر نیویورک، پیش بینی کرد که کلاهبرداری آنلاین، ناشی از کمبود مداوم زنجیره تامین و تکثیر ربات ها، در سال آینده افزایش خواهد یافت.

تبلیغات

جستجوی تجارت الکترونیک خود را با یادگیری روز صفر افزایش دهید

او توضیح داد: «در حالی که اسکالپینگ عمدتاً بر بلیط‌های کنسرت تأثیر می‌گذاشت، اما به محصولات بیشتر و بیشتری – کفش‌های کتانی، کنسول‌های بازی، پردازنده‌های گرافیکی، اقلام لوکس» سرایت کرده است. من پیش‌بینی می‌کنم که با کمبود محصولات فعلی و چالش‌های زنجیره تامین، اسکالپینگ تشدید می‌شود و در صنایع به اقلام و محصولات جدید گسترش می‌یابد، زیرا پتانسیل فروشندگان برای کسب درآمد افزایش می‌یابد.

او همچنین خاطرنشان کرد که ابزارهای بیشتری برای ایجاد آسان ربات های پیشرفته ظاهر می شوند. او گفت: “چه این کتابخانه های منبع باز هستند که مهاجمان را قادر می سازند اثر انگشت خود را جعل کنند یا ربات های خود را به عنوان سرویسی که ایجاد ربات های پیشرفته را به آسانی درخواست API می کند، ما فکر می کنیم که این به ایجاد ربات های اسکراپر کمک می کند.”

او به TechNewsWorld گفت: «آموزش امنیت سایبری بسیار مهم است، و در حالی که ما شاهد توسعه دوره‌های سایبری توسط دانشگاه‌های بیشتری هستیم، در مقایسه با چالش‌های حیاتی که سازمان‌ها روزانه با آن مواجه هستند، همچنان بسیار کوچک هستند.