سرمایه‌گذاران مبتدی کریپتو که از طریق Dogecoin به Shiba Inu می‌روند: نانسن

داده های CoinMarketCap نشان می دهد که در حال حاضر، بیش از 549 تریلیون توکن SHIB در گردش است که مجموع آنها به 6.63 میلیارد دلار (تقریباً 53999 کرور) می رسد.

در تلاش برای گسترش اکوسیستم خود، توسعه دهندگان پشت Shiba Inu در حال ورود به بخش های مختلف وب 3 و بلاک چین هستند.

SHIB که در ابتدا به عنوان یک رقیب شوخی برای Dogecoin ایجاد شد، در اوت 2020 راه اندازی شد.

اکتبر گذشته، توسعه دهندگان Shiba Inu، Shiba Inu Metaverse را معرفی کردند که در حال حاضر با نام رمز Shiberse شناخته می شود. این یک پروژه متاورز املاک و مستغلات خواهد بود که در آن مردم می توانند قطعه های دیجیتالی از Shiba Lands را خریداری کنند و بازی ها و همچنین هویت مجازی خود را بسازند.

ارزش کلی بازار کریپتو از مرز 800 میلیارد دلار در 23 روز اول ژانویه به تریلیون دلار بازگشت و افراد بیشتری به بخش دارایی های دیجیتال مجازی پیوستند. در گزارش جدید خود، شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Nansen اعلام کرد که Shiba Inu به عنوان برترین گزینه برای تازه واردان برای شروع سرمایه گذاری در رمزارزها ظاهر شده است. memecoin که همیشه قیمت پایین‌تری نسبت به رقیب خود، Dogecoin داشته است، با قیمت پایین‌تر خود می‌تواند سرمایه‌گذاران را جذب کند.

طبق گزارش CryptoPotato با استناد به داده‌های نانسن، در هفت روز گذشته، توکن‌های SHIB به ارزش 56 میلیون دلار (تقریباً 455 کرور) به بیش از 12000 کیف پول رمزنگاری متصل شدند.

در زمان نگارش این مقاله، SHIB با قیمت 0.000012 دلار (تقریبا 0.000984 روپیه) با افزایش اندک 0.86 درصدی مطابق با ردیاب قیمت رمزنگاری Gadgets 360 معامله می‌شد.

در روزهای آینده، توسعه دهندگان سکه SHIB یک زنجیره جانبی Layer-2 Shibarium را در شبکه اصلی اتریوم منتشر خواهند کرد که از اکوسیستم SHIB به عنوان بلاک چین مادر پشتیبانی می کند.

در زمان‌های اخیر، محبوبیت SHIB باعث شده است که آن را در دستگاه‌های خودپرداز رمزنگاری و گزینه‌های پرداخت توسط شرکت‌های پذیرنده ارز دیجیتال مانند AMC Theaters در ایالات متحده فهرست کند.

Memecoin اخیراً در میان گزینه‌های رمزنگاری محبوب در هند نیز ظاهر شده است.

Shiba Inu همچنین به عنوان تنها رمز ارز رمزنگاری ERC-20 ظاهر شده است که بیشتر در تراکنش های زنجیره مادر اتریوم ظاهر می شود.

به گزارش WatcherGuru، توکن SHIB در 25 اکتبر سال گذشته یازدهمین سکه بزرگ ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با راه‌اندازی شبکه Shibarium Layer-2، تیم SHIB انتظار دارد سرعت تراکنش‌های خود را ارتقا دهد، از پروژه‌های بلاک چین در حال توسعه و آینده پشتیبانی کند، و همچنین اجازه دهد NFTها با اکوسیستم خود یکی شوند.