سفارش رمزنگاری بایدن اکنون برای نظرات عمومی باز است، آخرین مهلت در 8 اوت بسته می شود

وزارت خزانه داری ایالات متحده در نامه خود نوشت: «دپارتمان ورودی، داده ها و توصیه های مربوط به پیامدهای توسعه و پذیرش دارایی های دیجیتال و تغییرات در بازار مالی و زیرساخت های پرداخت را برای مصرف کنندگان، سرمایه گذاران، مشاغل و رشد اقتصادی عادلانه ایالات متحده دعوت می کند. یک پست ثبت نام فدرال

از آنجایی که تراکنش‌های دارایی‌های دیجیتال مجازی تا حد زیادی غیرقابل ردیابی هستند، سرمایه‌گذاران می‌توانند خود را در معرض جرائمی مانند کلاهبرداری و سرقت و همچنین سایر تخلفات قانونی و نظارتی قرار دهند.

به نظر می رسد ایالات متحده به تصویب قوانین حاکم بر صنعت کریپتو نزدیک تر شده است. عموم مردم ایالات متحده اکنون می توانند در مورد نوع قوانین کریپتو که می خواهند به طور خاص برای آنها تنظیم شود، بررسی کنند. آخرین مهلت پذیرش پیشنهادات عمومی 8 آگوست توسط دولت آمریکا تعیین شده است. در اوایل سال جاری، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، فرمان اجرایی را امضا کرده بود که به آژانس‌های مربوطه دستور داده بود تا کار بر روی پیش‌نویس قوانین در حوزه کریپتو را آغاز کنند.

چندین کشور در سراسر جهان در حال حاضر در حال کار بر روی پیش نویس قوانین رمزنگاری خود هستند. این کشورها شامل هند، استرالیا و همچنین بریتانیا هستند.




منبع

پس از ارائه، هر پیشنهاد توسط مقامات دولتی بررسی می شود.

پیشنهادات عمومی می‌تواند شامل پیوست‌ها و سایر مطالب پشتیبانی باشد که بخشی از سابقه عمومی خواهد بود.

در 9 مارس 2022، پرزیدنت بایدن از مقامات دولتی خواست تا دستورالعمل‌های رمزنگاری را با تمرکز بر محافظت از سرمایه‌گذاران و همچنین مشاغلی که بخشی از عرصه هستند، تدوین کنند.

در پست وزارت خزانه داری ایالات متحده همچنین آمده است: «هیچ اطلاعاتی را در نظرات یا مطالب پشتیبانی خود که محرمانه یا نامناسب برای افشای عمومی می دانید، ارسال نکنید».

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا موظف است در ماه سپتامبر در پاسخ به دستور بایدن، پاسخی به کاخ سفید ارائه کند.