سقوط 12 درصدی فروش آوریل مونتاژکننده آیفون فاکسکان در کسب و کار کند گوشی های هوشمند

فاکسکان گفت که درآمد ماه گذشته مطابق با انتظارات خود شرکت به 429.2 میلیارد دلار ترانزیت (تقریبا 131200 کرور) رسید.

© تامسون رویترز 2023

فاکسکان درآمدهای سه ماهه اول خود را در 11 می گزارش خواهد کرد، زمانی که به روز رسانی چشم انداز خود برای کل سال را نیز ارائه خواهد کرد.

این شرکت در ماه مارس پیش‌بینی کرد که درآمد کل سال ثابت باشد و تقاضای ضعیف برای لوازم الکترونیکی مصرفی با رشد محاسبات، ابر، شبکه و محصولات اجزای سازنده جبران شود.

این شرکت در بیانیه‌ای بدون اشاره به جزئیات گفت، برای محصولات الکترونیکی مصرفی هوشمند، که شامل گوشی‌های هوشمند و محرک اصلی کسب‌وکار این شرکت است، درآمد در ماه آوریل با ورود به «فصل کند سنتی» کاهش یافت.

نیمه اول سال به طور سنتی برای تولیدکنندگان فناوری تایوان کندتر است زیرا فروشندگان عمده لوازم الکترونیکی از جمله اپل محصولات جدید را در نزدیکی فصل تعطیلات پایان سال عرضه می کنند.

سهام فاکسکان در سال جاری تاکنون 5.1 درصد افزایش یافته است که نسبت به بازار گسترده تر تایوان که 10.5 درصد رشد داشته است عقب مانده است.

طبق این گزارش، انتظار می‌رود کسب و کار در سه ماهه دوم به دلیل پایه بالا در سال گذشته و “دوره فصلی خارج از پیک” در بحبوحه گذار بین محصولات قدیمی و جدید کاهش یابد.

فاکسکان تایوان، بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم الکترونیکی قراردادی و مونتاژکننده بزرگ آیفون در روز جمعه اعلام کرد که درآمد روز جمعه در ماه آوریل به دلیل ضعف در لوازم الکترونیکی هوشمند مصرفی نسبت به مدت مشابه سال قبل 11.77 درصد کاهش داشته است و انتظار می‌رود کسب‌وکار در این سه‌ماهه کاهش یابد.

نتایج اپل برای سه ماهه منتهی به 1 آوریل، به لطف فروش بهتر از حد انتظار آیفون و نفوذ در هند و سایر بازارهای جدیدتر، از انتظارات در روز پنجشنبه بیشتر بود.


OnePlus به تازگی اولین تبلت خود را در هند به نام OnePlus Pad عرضه کرده است که تنها در رنگ سبز Halo به فروش می رسد. OnePlus با این تبلت وارد قلمرو جدیدی شده است که تحت سلطه iPad اپل است. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع