شرکت تحقیقاتی می‌گوید توییتر به دلیل تغییرات ایلان ماسک خروج کاربران را مشاهده می‌کند، درآمد آن برای دو سال ثابت خواهد بود.

ماسک در ماه نوامبر «کاهش شدید درآمد» را به گروه‌های حقوق مدنی نسبت داد که برندها را تحت فشار قرار دادند تا تبلیغات توییتر خود را متوقف کنند. این شرکت رسانه های اجتماعی حدود 90 درصد از درآمد خود را از فروش تبلیغات به دست می آورد.

بر اساس ایمیلی که رویترز بررسی کرده است، روز دوشنبه، این شرکت شورای اعتماد و ایمنی خود را منحل کرد، گروهی داوطلب که در سال 2016 برای مشاوره دادن به پلت فرم رسانه های اجتماعی در مورد تصمیمات سایت تشکیل شد.

© تامسون رویترز 2022

کارشناسان و کاربران در مورد توانایی توییتر برای مبارزه با اطلاعات نادرست پس از اینکه حدود نیمی از کارکنان خود را رها کردند، از جمله کسانی که درگیر در تعدیل محتوا بودند، نگرانی هایی داشتند.

حدود نیمی از نیروی کار سایت رسانه اجتماعی – حدود 3700 کارمند – از زمانی که ایلان ماسک مسئولیت این شرکت را بر عهده گرفت و برنامه کاهش هزینه ها را معرفی کرد، اخراج شده اند. بیش از 1000 نفر از جمله یوئل راث، رئیس سابق اعتماد و ایمنی شرکت از سمت خود استعفا داده اند.

جاسمین انبرگ، تحلیلگر اصلی در Insider Intelligence، گفت: «کاربران در سال آینده شروع به ترک پلتفرم خواهند کرد، زیرا از مسائل فنی و گسترش محتوای متنفر یا دیگر ناخوشایند ناامید می شوند.

طبق آرشیو وب این صفحه، این شورا متشکل از سازمان‌های مختلف حقوق مدنی، دانشگاهیان و سایر نهادهایی است که از ایمنی دفاع می‌کنند و به توییتر توصیه می‌کنند که محصولات، برنامه‌ها و قوانین را توسعه می‌دهد.

“از آنجایی که توییتر وارد مرحله جدیدی می شود، ما در حال ارزیابی مجدد بهترین نحوه ارائه بینش خارجی به کار توسعه محصول و سیاست خود هستیم. به عنوان بخشی از این فرآیند، ما تصمیم گرفته ایم که شورای اعتماد و ایمنی بهترین ساختار برای انجام این کار نیست. در ایمیلی به اعضای شورای اعتماد و ایمنی که توسط رویترز دیده شده است، آمده است. یک صفحه توییتر برای گروه حذف شده است.

این شرکت تحقیقات بازار گفت که رشد درآمد توییتر برای دو سال آینده ثابت خواهد بود زیرا درآمد و از دست دادن کارکنان کار را برای ماسک برای ارسال محصولات جدید برای افزایش استفاده و تعامل در پلتفرم دشوارتر کرده است.

در این گزارش آمده است که توییتر که در ماه اکتبر خصوصی شد، تعداد کاربران بیشتری را در ایالات متحده از هر کشوری که اطلاعات داخلی ردیابی می کند از دست خواهد داد و افزود که تعداد کاربران ماهانه در سال 2024 به 50.5 میلیون نفر کاهش خواهد یافت که پایین ترین سطح از سال 2014 است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش اینسایدر اینتلیجنس در روز سه‌شنبه، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی توییتر به دلیل تغییراتی که توسط مالک و مدیر اجرایی جدید الون ماسک ایجاد شده و رشد یکنواخت درآمد برای دو سال آینده شاهد مهاجرت کاربران خواهد بود.