شیر پروانه ای APC ️ تیر ماه 1402 ️ | کسری ساران

از مزایای آن می توان به عملکرد عایق خوب، مقاومت عالی در برابر ازن و عدم واکنش با محیط های معدنی اشاره کرد. بنابراین، شیرهای پروانه ای ساخته شده از لاستیک اتیلن- پروپیلن به طور کلی برای حمل و نقل خطوط لوله آب و الکل استفاده می شود. انواع شیر پروانه ای معمولاً از کاملاً باز تا کاملاً‌ بسته‌ کمتر از 90 درجه است. برای تعیین موقعیت صفحه پروانه ای باید یک کاهنده چرخ دنده حلزونی روی میل سوپاپ نصب شود. استفاده از کاهنده دنده حلزونی نه تنها می تواند باعث شود صفحه پروانه قابلیت قفل شدن خود را داشته باشد، صفحه پروانه را در هر موقعیتی متوقف کند، بلکه عملکرد عملیاتی دریچه را نیز بهبود بخشد.

کاربردهای شیر پروانه ای

یکی از مهم‌ترین ویژگی شیر پروانه‌ای عملکرد سریع در کنار افت فشار پایین است. تنها در یک ربع چرخش اهرم، شیر از حالت کاملا بسته به حالت کاملا باز و بر عکس تغییر وضعیت می‌دهد. از این شیر می‌توان هم برای جریانات کم فشار و با دمای پایین استفاده کرد و هم برای جریانات پرفشار و با دمای بالا. در نوع دیگری از شیر پروانه‌ای که به عملکرد بالا یا خارج از مرکز نیز معروف است، دیسک خارج از مرکز شیر قرار دارد و محور شفت نیز خارج از مرکز دیسک قرار دارد.

البته این روش نیز دقیق نبوده و همنچون روش شماره یک تنها تخمینی کلی از سیستم شیرآلات صنعتی شرکت ارایه می دهند. 3- محاسبات هیدرولیکی با نرم افزارهامحاسبات از طریق نرم افزارهای مهندسی دقیق ترین روش جهت محاسبات هیدرولیکی می باشد. نرم افزارهای متداول در این حوزه ٍ PDMS، Auto-Shrink و Elit می باشد. که نرم افزار Elit با وجود قدیمی و ساده تر بودن این نرم افزار نیز مورد تایید سازمان آتش نشانی نیز می باشد. این نوع از باترفلای‌ ولوها به دلیل اتصال جوش خوردن مستقیم به خط لوله در سیستم هایی که دارای فشار بالا هستند به کار می‌روند.

  • شیر فلنج دار از متریال مختلفی مثل چدن، فولاد و استیل تولید می شود.
  • بالای 70 درصد از خرابی های شیر پروانه ای مربوط به سیت آن می باشد به همین دلیل علاوه بر اهمیت انتخاب متریال بدنه و دیسک، متریال سیت از اهمیت بیشتری برخوردار است.
  • شیر پروانه ای برقی برای حذف اپراتور و اتوماتیک کردن خطوط پایپینگ استفاده می شود.
  • این ولو صنعتی به این نام نامیده‌ شده‌ است چون دیسکی که به آن متصل است دارای حرکتی شبیه به پروانه ای می باشد و با این حرکت ولو صنعتی باز یا‌ بسته‌ می شود.
شیر پروانه ای APC ️ تیر ماه 1402 ️ | کسری ساران

شیرهای پروانه را می‌توان بصورت دستی و با دسته و دنده و یا بصورت خودکار توسط اکچویتورهای برقی، پنوماتیک یا هیدرولیکی باز و‌ بسته‌ کرد. این دستگاه‌ها امکان چرخش دقیق دیسک به موقعیت‌های مختلف از کاملاً باز تا کاملاً‌ بسته‌ را فراهم می‌کنند. قیمت شیر پروانه ای APC ، مدل WD371-X ، یکی از محصولات اطفا حریق پس از بررسی قیمت و کیفیت سایر شیر پروانه ای موجود در بازار قیمت‌گذاری شده‌ است. جهت مشاهده قیمت شیر پروانه ای، مدل WD371-X و سایر محصولات اطفا حریق و قیمت شیر فشار شکن کلاوال یا همان لیست قیمت اطفا حریق APC ، بر روی شکل روبرو کلیک نمائید. فروش شیر پروانه ای دو سر فلنج معمولا از سایز 8 اینچ به بالا انجام شده و عملکرد آن با توجه به حجم سیال مشخص می‌شود.

به دلیل ساختار فشرده، طول سازه کوتاه، اندازه کوچک و سبک وزن، برای قطرهای بزرگ مناسب است. کلیه قیمت ها بدون اطلاع قبلی قابل تغییر می باشد، لطفا جهت استعلام قیمت خرید با واحد فروش تماس حاصل نمایید. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت برای شرکت ایمن داتیس آسیا محفوظ می‌باشد. رسانه مهارتی نماتک به شما کمک می‌کند تا به راحتی مهارت‌های کاربردی در حوزه صنعت را بیاموزید و گامی موثر در پیشرفت صنعت کشور بردارید. در این مدل به جای یک اهرم از یک چرخ که به یک گیربکس متصل شده است استفاده می شود. اگر سیال آب باشد که خورندگی نداشته باشد از متریال چدنی استفاده می شود.

شیر پروانه ای خنبره با آب بند تفلون PTFE