صرافی بایننس با استناد به حجم زیاد، برداشت بیت کوین را متوقف می کند

در ماه مارس، بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز جهان، سپرده‌ها و برداشت‌ها را به دلیل مشکلات فنی به حالت تعلیق درآورد. بیت کوین حدود 1 درصد کاهش یافت و به 28191 دلار (تقریباً 23 میلیون روپیه) رسید که پایین ترین سطح آن در یک هفته اخیر است.

در اوایل روز، برداشت ها را برای حدود یک ساعت متوقف کرده بود.

که به نام Shapella شناخته می شود، آخرین ارتقاء بلاک چین اتریوم از زمان ارتقای Merge آن، سرمایه گذاران را قادر می سازد تا شاخه ای از توکن های اتری را که در ازای بهره در شبکه بلاک چین در سه سال گذشته سپرده گذاری کرده اند، بازخرید کنند.

ماه گذشته، بایننس تأیید کرد که نرم افزاری که دومین ارز دیجیتال بزرگ اتر را پشتیبانی می کند، ارتقا یافته است.

بایننس در توییتی گفت: “ارتقای شانگهای/شاپلا کامل شد. واریز و برداشت توکن‌های ETH، OP، ARB و ERC-20 از طریق شبکه‌های اتریوم، خوش‌بینی و آربیتروم اکنون آنلاین شده‌اند.”

کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا (ASIC) در حال انجام یک “بررسی هدفمند” بایننس بود که اولین بار در فوریه تایید شد، زمانی که بایننس گفت که برخی از سرمایه گذاران خرد را به اشتباه طبقه بندی کرده است.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بایننس همچنین کسب و کار مشتقات استرالیایی خود را پس از صرف نظر از مجوز خدمات مالی در ماه گذشته در بحبوحه تحقیقات نظارتی در مورد عملیات خود، تعطیل کرد.

این شرکت در توییتی اعلام کرد: «تیم ما در حال حاضر روی یک اصلاح کار می‌کند و برداشت‌های (بیت‌کوین) را در اسرع وقت بازگشایی خواهد کرد.

گفته می شود این اقدام به سرمایه گذاران امکان دسترسی به بیش از 30 میلیارد دلار (تقریباً 2,45,877 کرور) از توکن های دیجیتال را می دهد.

بایننس با اشاره به پرداخت‌های انجام شده به استخراج‌کنندگان رمزارز که تراکنش‌های روی بلاک چین را پردازش می‌کنند، گفت: «حجم بزرگی از تراکنش‌های برداشت از بایننس هنوز معلق است، زیرا کارمزدهای تعیین‌شده ما افزایش اخیر کارمزدهای گاز شبکه (بیت‌کوین) را پیش‌بینی نمی‌کرد.

صرافی ارزهای دیجیتال بایننس در روز دوشنبه برای دومین بار در یک روز برداشت بیت کوین را به دلیل حجم زیاد متوقف کرد.