صفحه‌های ویدیویی زنده ادعایی آیفون 14 پرو، گزینه‌های ویترین برای تغییر حالت Unified Pill Notch

گزارش اخیر نشان می دهد که اپل ممکن است پیکسل های بین دو بریدگی آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را خاموش کند. اعتقاد بر این است که این ویژگی به دلیل نمایشگرهای OLED مورد استفاده در مدل های Pro امکان پذیر است.




منبع

طبق گزارش‌ها، اپل در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از بریدگی قرص‌شکل تک ابرو در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس برای نمایش نشانگرهای حریم خصوصی است. انتظار می رود این نشانگرها هنگام استفاده از دوربین و میکروفون به کاربران اطلاع دهند. اعتقاد بر این است که اپل با حرکت دادن برخی از کنترل‌ها در دو طرف شکل قرص یکپارچه، برنامه دوربین را دوباره طراحی کرده است.

گفته می شود سری آیفون 14 شامل آیفون 14، آیفون 14 پرو، آیفون 14 مکس و آیفون 14 پرو مکس می شود. کمپانی کوپرتینویی هنوز از طراحی این سری آینده رونمایی نکرده است. با این حال، ظاهرا یک ویدیوی زنده از آیفون 14 پرو منتشر شده است. این یک گزینه جدید را به نمایش می گذارد که به کاربران آیفون 14 پرو اجازه می دهد بین یک برش سوراخ سوراخ دار به شکل قرص و یک برش یکپارچه قرص جابه جا شوند. اخیراً گفته شده است که اپل پیکسل های صفحه نمایش را بین دو بریدگی خاموش می کند تا به صورت یک بریدگی ظاهر شود.

اپل قرار است در 7 سپتامبر میزبان رویداد راه اندازی “Far Out” خود باشد. می توانیم منتظر رونمایی از سری آیفون 14 در این رویداد باشیم. اعتقاد بر این است که آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس با تراشه جدید اپل A16 Bionic عرضه می شوند، در حالی که انواع استاندارد آیفون 14 از تراشه قدیمی تر A15 Bionic استفاده می کنند.

یک ویدیوی ادعایی آیفون 14 پرو در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo در حال پخش است و شایعه شده که بریدگی قرصی شکل در حال استفاده است. ویدئوی ادعا شده نشان می‌دهد که آیفون ۱۴ پرو با گزینه‌ای عرضه می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد بین یک بریدگی قرص یکپارچه یا یک بریدگی سوراخ‌دار به شکل قرص جابجا شوند.