ضرر زن بمبئی 200 میلیون تومان 6.9 لک در کلاهبرداری سایبری پس از پاسخ به پیام جعلی قبض برق پرداخت نشده

او به همراه دخترش به پاسگاه پلیس اندهری رسید و در مورد کلاهبرداری FIR ثبت نام کرد.

یک زن 65 ساله بمبئی قربانی کلاهبرداری سایبری به ارزش روپیه شد. 6,91,859 پس از پاسخ به پیام جعلی قبض برق معوقه.

جزئیات بیشتر در انتظار است.


Oppo Find N2 Flip که به تازگی راه اندازی شده است، اولین گوشی تاشوی این شرکت است که در هند معرفی شده است. اما آیا آن چیزی که برای رقابت با Samsung Galaxy Z Flip 4 لازم است را دارد؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مقتول به پاسگاه پلیس اندهری پرونده FIR داد. پلیس به موجب مواد 420،66(ج) و 66(د) قانون مجازات اسلامی برای فرد ناشناس پرونده ای تشکیل داده است.

تیم مدیریت کلاهبرداری SBI با قربانی تماس گرفت و در مورد تراکنش اخیری که او از طرف خود معامله را رد کرد، پرسید.

مقتول با شماره مذکور تماس گرفت. فردی ناشناس تماس را دریافت و خود را کارمند اداره برق آدانی معرفی کرد و از قربانی خواست تا اپلیکیشن «پشتیبانی سریع تیم بیننده» را دانلود کند.

قربانی که ساکن منطقه آندری بمبئی است، در تلفن همسرش پیامی مبنی بر پرداخت قبض برق دریافت نکرده است. در ادامه گفته شده است که در صورت پرداخت نشدن قبض، برق قطع خواهد شد. شماره تلفن هم در پیام درج شده بود.

پس از مدتی قربانی سه پیام در مورد معامله روپیه دریافت می کند. 4,62,959، روپیه. 1,39,900 و روپیه. 89000. در مجموع روپیه 6,91,859 از حساب او برداشت شد.