طراحی سونی اکسپریا 1 ولت به‌صورت آنلاین به بیرون درز کرد و می‌تواند دارای Snapdragon 8 Gen 2 Soc باشد: گزارش


Sony Xperia 1 V ممکن است به زودی توسط سازنده ژاپنی گوشی های هوشمند عرضه شود. در حالی که این شرکت هنوز جزئیاتی در مورد این گوشی فاش نکرده است، تصاویر ادعایی اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است که به ما نگاهی اجمالی به طراحی آن می دهد. سونی هنوز هیچ برنامه ای برای عرضه چنین گوشی ای اعلام نکرده است، اما مشخصات کلیدی آن قبلاً در وب سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo مشاهده شده است. انتظار می‌رود این گوشی به عنوان جانشین Sony Xperia 10 IV که سال گذشته عرضه شد، رونمایی شود.

بر اساس تصویری که در انجمن های Esato (از طریق Sumaho Digest) به بیرون درز کرده است، ظاهراً گوشی هوشمند ادعا شده دارای یک دوربین سه گانه به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی آن است. جالب اینجاست که فلاش LED در داخل جزیره دوربین قرار دارد، برخلاف Xperia 1 IV سال گذشته که یک فلاش LED در خارج از جزیره دوربین دارد.

Sony Xperia 1 V Sony Xperia 1 V

Sony Xperia 1 V دارای فلاش LED در داخل جزیره دوربین خواهد بود
اعتبار عکس: Sumaho Digest

تصویر لو رفته از Sony Xperia 1 V همچنین نشان‌واره NFC را در سمت راست جزیره دوربین نشان می‌دهد. علاوه بر تصویر، گزارش Sumaho Digest همچنین بیان می‌کند که این شرکت ممکن است Xperia 1 V را در نمایشگاه MWC 2023 که قرار است در 27 فوریه در بارسلونا آغاز شود، رونمایی کند. گزارش دوم به یکی از اطلاعاتی در Weibo اشاره می کند که ادعا می کند Xperia 1 V از یک SoC Snapdragon 8 Gen 2 پشتیبانی می کند.

انتظار می رود Sony Xperia 1 V جانشین Sony Xperia 1 IV شود که سال گذشته در ماه می عرضه شد. این گوشی در ایالات متحده 1599 دلار (تقریباً 123500 روپیه) قیمت داشت. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی 4K HDR OLED با حاشیه است. این نمایشگر دارای نرخ رفرش 120 هرتز و نسبت تصویر 21:9 است.

این گوشی همچنین نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز و فناوری کاهش تاری حرکتی 240 هرتز را برای بازی ارائه می دهد. این گوشی از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 1 همراه با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند و روی اندروید 12 اجرا می‌شود. این گوشی مجهز به یک دوربین سه‌گانه پشتی با سه سنسور تصویر Exmor RS 12 مگاپیکسلی است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Oppo Find N2 Flip با صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED در ماه فوریه در هند معرفی می شود


اکتیویژن بلیزارد با پرداخت 35 میلیون دلار برای رفع اتهامات نیروی کار موافقت کرد

ویدیوی برگزیده روز

Samsung Galaxy S23 Series First Impressions





منبع