فینال جام جهانی ICC T20 پاکستان در مقابل انگلیس: نحوه تماشای پخش زنده

انگلیس و پاکستان پیش از این در مسابقات تدارکاتی جام جهانی T20 به مصاف یکدیگر رفتند، جایی که اولی با 6 ویکت و 4 اور در دست یک پیروزی پاک را به ثبت رساند. در حالی که هر دو تیم با توجه به تیم های قوی و عملکرد مثال زدنی خود در چند مسابقه اخیر، بازی میخکوب کننده ای را در روز یکشنبه تضمین می کنند، باران ممکن است برای طرفداران کریکت در ملبورن یک بازی غم انگیز باشد.

ترکیب اصلی انگلیس (در زمان نگارش): جاس باتلر (کاپیتان و دروازه بان)، معین علی، هری بروک، فیل سالت، سام کوران، لیام لیوینگستون، عادل رشید، بن استوکس، کریس ووکس، الکس هیلز و مارک وود

فینال جام جهانی T20 بین پاکستان و زیمباوه برای یکشنبه، 13 نوامبر از ساعت 13:30 به وقت IST در زمین کریکت ملبورن، در ملبورن، استرالیا برنامه ریزی شده است. طبق معمول، پرتاب سکه برای نیم ساعت قبل از مسابقه، در ساعت 13:00 IST در هند/ 6:30 بعد از ظهر ACT برای استرالیا برنامه ریزی شده است.

PAK vs ENG ICC T20 World Cup: نحوه تماشای پخش زنده

فینال جام جهانی T20 پاکستان و انگلیس به صورت زنده از دیزنی + هاتستار پخش خواهد شد.

به زودی پس از فینال، دو تیم در سه مسابقه آزمایشی شرکت خواهند کرد که قرار است بین 1 تا 21 دسامبر برگزار شود.

جام جهانی PAK و ENG ICC T20: بازی پاکستان و انگلیس T20 ساعت چند است؟

پاکستان و انگلیس برای پیروزی در فینال جام جهانی مردان ICC T20 در روز یکشنبه، 13 نوامبر، همگی آماده به مصاف یکدیگر هستند. ویکت ها هر دو تیم پس از کسب مقام دوم در گروه های خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. سفر پاکستان به فینال سفر جالبی بود زیرا این تیم به رهبری بابر اعظم در دو بازی اول سوپر 12 مغلوب هند و زیمباوه شد. با این حال، از آن زمان، آنها در هر بازی یک برد به دست آورده اند.

بینندگان علاقه مند می توانند این مسابقه را با یا بدون اشتراک Disney+ Hotstar تماشا کنند. در حالی که حساب رایگان فقط به پنج دقیقه محتوای زنده کریکت اجازه دسترسی می دهد، کاربران می توانند برای تماشای زنده کل مسابقه به یک حساب مشترک تغییر کنند.

در همین حال، اشتراک Disney+ Hotstar Mobile با قیمت روپیه است. 499 سالانه، با وضوح 1080p و تجربه تماشای محدود تنها در یک صفحه نمایش تلفن همراه در هر زمان.

اشتراک Disney+ Hotstar Super Rs هزینه دارد. 899 در سال، با محتوای پشتیبانی شده از تبلیغات، وضوح تا 1080p و مشاهده دسترسی به دو دستگاه در یک زمان.

شروع یازدهم پاکستان (در زمان نگارش): بابر اعظم (کاپیتان)، شاداب خان، آصف علی، محمد حارث، حارث رئوف، افتخار احمد، محمد نواز، محمد رضوان (دارنده دروازه)، محمد وسیم، نسیم شاه، شاهین شاه افریدی و شان مسعود


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در تلویزیون، بازی پاکستان و انگلیس T20 از شبکه استار اسپورت، از جمله کانال های Star Sports 1 و Star Sports Select HD پخش خواهد شد.

تیم های PAK مقابل ENG T20 جام جهانی