متا گفته است که در دومین فروش اوراق قرضه 7 میلیارد دلاری خود را هدف قرار داده است

به گفته یکی از افراد آشنا، این غول رسانه اجتماعی که هفته گذشته درآمد خود را گزارش کرد، به دنبال جمع آوری 7 میلیارد دلار (نزدیک به 57250 کرور روپیه) در یک معامله پنج قسمتی است. این شخص گفت که طولانی‌ترین بخش عرضه، یک اوراق بهادار 40 ساله، ممکن است 215 امتیاز پایه نسبت به اوراق خزانه داشته باشد.

یازده شرکت در حال حاضر پیشنهادات اوراق قرضه را در روز دوشنبه ارائه کرده اند، زیرا شرکت ها به دنبال انتشار بدهی قبل از جلسه کمیته بازار آزاد فدرال و تصمیم گیری بعدی در مورد نرخ روز چهارشنبه هستند.

او در یادداشتی نوشت: «پس از اینکه مجوز خرید مجدد را به میزان 40 میلیارد دلار (تقریباً 327160 کرور) در ژانویه افزایش داد، ما پیش بینی می کنیم که بازده سهامداران همچنان رشد کند – مشابه آلفابت و اپل – با بهبود چشم انداز جریان نقدی آزاد. . “با صحبت گسترده در مورد قیمت اولیه با همتایان، ما ریسک اعتباری کمی و ارزش نسبی قوی خارج از منحنی را درک می کنیم.”

متا در اولین انتشار اوراق قرضه شرکتی خود در سال گذشته 10 میلیارد دلار (تقریباً 81790 کرور) جذب کرد. این شخص اضافه کرد، شرکت مادر فیس بوک قصد دارد از وجوه تازه برای کمک به تأمین مالی مخارج سرمایه ای، خرید مجدد سهام موجود در سهام عادی خود و برای خرید یا سرمایه گذاری استفاده کند.

© 2023 بلومبرگ LP


شرکت‌های گوشی‌های هوشمند بسیاری از دستگاه‌های قانع‌کننده را در سه ماهه اول سال 2023 روانه بازار کرده‌اند. برخی از بهترین تلفن‌های عرضه شده در سال 2023 که امروز می‌توانید بخرید کدامند؟ ما در این مورد در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

متا پلتفرمز به عنوان اولین شرکت فناوری با سقف کلان ظاهر شد که از بازار اوراق قرضه درجه سرمایه گذاری ایالات متحده استفاده کرد زیرا آشفتگی در بخش مالی پنج بانک را از مارس سرنگون کرده است.

نمایندگان متا بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.

شرکت مستقر در منلو پارک، کالیفرنیا، ماه های گذشته را صرف کاهش هزینه ها و تغییر ساختار نیروی کار خود کرده است، در حالی که فروش تبلیغات در سه ماهه اول افزایش یافته است. به گفته رابرت شیفمن، تحلیلگر بلومبرگ اینتلیجنس، حتی با وجود اینکه جریان نقدینگی قوی را مطرح می کند، این شرکت احتمالاً به دنبال جذب وجه نقد اضافی برای خرید اوراق قرضه در آینده است.