مخلوط کن بوش مدل MMB65G5M رجبی شاپ | سناپویان

فروشگاه بوش برلین با داشتن بیش از یک دهه سابقه سعی داشته یکی از برترین فروشگاه های حضوری و اینترنتی در کشور باشد. در این مجموعه، تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند و در عین حال لذت خرید آنلاین با پشتیبانی در تمامی مراحل از درب فروشگاه تا آشپزخانه شما فراهم می‌گردد. لازم به ذکر است که برخی مخلوط کن‌های جدید بوش، مجهز به حالت‌های خاصی مثل حالت خرد کردن یخ هستند، بنابراین بهتر است دفترچه راهنمای دستگاه را نیز مطالعه کنید.

لازم به ذکر است که برخی از نمایندگی‌های بوش تنها خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات بوش را ارائه می‌دهند و به فروش محصول نمی‌پردازند. شرکت بوش در زمینه تولید مخلوط کن گامی بزرگ برداشته و به تازگی محصولی جدید را به بازار عرضه کرده است که بسیار متفاوت و هیجان انگیزاست و جایزه بهترین طراحی و متریال را از آن خود کرده است. همچنین می توانید سرویس دوره ای مخلوط کن بوش را به روبراه سرویس بسپارید و از خدمات این مجموعه بهره مند شوید. همانطور که می دانید موتور مخلوط کن یکی از مهم ترین قطعات در دستگاه است که از قطعات مختلفی تشکیل شده است. یکی از مهم ترین دلایل روشن نشدن مخلوط کن عدم وجود جریان برق در پریز است. توسط ولوم چرخشی روی پنل میتوانید سرعت چرخش تیغه را مشخص نمایید.

مخلوط کن بوش مدل MMB64G6M

مخلوط کن بوش مدل MMB65G5M رجبی شاپ | سناپویان

اگر علاقه‌مند به خرید مخلوط کن بوش از نمایندگی رسمی بوش هستید، این مطلب را از دست ندهید. در این مقاله شما را با 8 نوع از بهترین مدل مخلوط کن بوش آشنا کردیم. مخلوط کن های بوش دارای قیمت و کیفیت خوبی هستند و طرفداران زیادی بین مردم دارد. برای انتخاب بهترین مخلوط کن بوش باید به نقد و بررسی دقت نمایید و بر اساس بودجه و انتظاری که از دستگاه دارید به انتخاب بهترین مدل مخلوط کن بوش بپردازید. در صورت بروز آسیب در این قطعه با کاهش قدرت و سرعت مخلوط کن مواجه خواهید شد که لازم است جهت عیب یابی و تعمیر موتور مخلوط کن با نمایندگی روبراه سرویس در تهران تماس نمایید.

  • وسایل خانگی برقی این روزها بسیار متنوع شده‌اند و بسیاری از آن‌ها به منازل ما راه پیدا کرده‌اند.
  • اگر قیمت برایتان بسیار مهم است و نمی خواهید به دلار هزینه کنید، می توانید به دنبال برندهای ایرانی بروید.
  • پارچ مخلوط کن هم از ظرفیت بالایی معادل 1.5 لیتر برخوردار است و حجم زیادی از نوشیدنی را در خود جای می دهد.
  • این محصول همچنین دارای تنظیمات سرعت 5 حالته بوده و برای دو عملکرد، آسیاب و مخلوط کردن قابل استفاده است.

جام جم وارد کننده مستقیم لوازم خانگی از بندر گناوه می باشد، با خرید از جام جم شما این اطمینان را دارید که کالای اصلی با کمترین قیمت به دست شما می رسد. فروشگاه اینترنتی جام جم چندین سال است فعالیت خود را در زمینه فروش لوازم خانگی با هدف مشتری ‌مداری و ارائه بهترین محصولات آغاز نموده است. تیغه این دستگاه به صورت 6 لبه و از جنس استیل ضد زنگ میباشد که در مدت محدودی انواع نوشیدنی ، مواد غذایی و … را مخلوط می نماید.

این مخلوط کن دارای عملکرد پالس می باشد که برای خرد کردن مواد سفت کاربرد دارد. تیغه های این مخلوط کن از جنس ProEdge ضدزنگ  ساخت آلمان است و به سرعت انواع اسموتی و نوشیدنی های خوشمزه را برایتان آماده می کند. پارچ مخلوط کن هم از ظرفیت بالایی معادل 1.5 لیتر برخوردار است و حجم زیادی از نوشیدنی را در خود جای می دهد.

مخلوط کن بوش مدل MMBH6P6B