مدیر عامل Broadcom به دنبال متقاعد کردن مجریان ضد انحصار اتحادیه اروپا در قرارداد 61 میلیارد دلاری VMware است.

سامیت داوان، رئیس VMware از راه دور در جلسه حضور خواهد داشت. هیچ شخص ثالث دیگری در این جلسه حضور ندارد.

سال گذشته سایر افراد آشنا به رویترز گفتند که این شرکت امیدوار بود که قانونگذاران حضور آمازون، مایکروسافت و گوگل در بازار رایانش ابری را دلیلی بر رقابت قوی بدانند.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

تان استدلال‌های خود را به مقامات ارشد کمیسیون اروپا، از جمله معاون مدیرکل آن برای ادغام، گیوم لوریو، و همتایان آنها از آژانس‌های رقابت ملی و همچنین وکلای اجرایی اتحادیه اروپا ارائه خواهد کرد.

انتظار می رود که Broadcom در روزهای آینده پس از استماع شفاهی راه حل هایی را ارائه دهد. مهلت اتحادیه اروپا برای تصمیم گیری 21 ژوئن است که پس از ارائه امتیازات تمدید خواهد شد.

تان، در کنار مدیران و وکلای خود، صبح روز جمعه در بروکسل برای یک جلسه غیرعلنی در مورد یکی از بزرگترین روابط در تاریخ بخش فناوری وارد بروکسل شد. او هنگام ورود به جلسه از اظهار نظر خودداری کرد.

درخواست Broadcom برای استماع پس از آن مطرح شد که ماه گذشته کمیسیون هشدار داد که این معامله ممکن است رقابت در بازار برای قطعات سخت افزاری خاصی را که با نرم افزار VMware همکاری می کنند، محدود کند.

هاک تان، مدیر اجرایی تراشه‌ساز آمریکایی Broadcom، روز جمعه تلاش خواهد کرد تا مجریان ضد انحصار اتحادیه اروپا را متقاعد کند که پیشنهاد 61 میلیارد دلاری او (تقریباً 498300 کرور) برای شرکت رایانش ابری VMware، که باعث بررسی دقیق در هر دو طرف اقیانوس اطلس شده است، موافق است. -رقابتی