مشخصات دوربین گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ مشخص شد، ممکن است دارای همان سنسور تله فوتو گلکسی اس 22 اولترا باشد

به تازگی اطلاعاتی در مورد ماژول دوربین گلکسی اس 23 به اینترنت سرازیر شده است. گزارشی که این هفته منتشر شد ادعا کرد که گلکسی اس 23 اولترا می تواند ویدیوهای پرتره را با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه (فریم بر ثانیه) فیلمبرداری کند. این گوشی همچنین با دوربین دید در شب عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی پرچم‌دار سامسونگ از یک دوربین چهارگانه پشتی مجهز باشد که توسط سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی با لنز f/1.7 و پشتیبانی از OIS (تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر) هدایت می‌شود. این جزئیات در آخرین افشای اطلاعات نیز تایید شده است.

در همین حال، انتظار می رود مشخصات یک دوربین ثابت بماند: سنسور IMX754 سونی برای دوربین تله فوتو 3x و 10x از Galaxy S22 Ultra منتقل شده است.

علاوه بر این، ظاهراً این گوشی از یک نسخه سفارشی‌شده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد که حداکثر سرعت کلاک تا 3.36 گیگاهرتز را ارائه می‌دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

به گفته‌ی کارشناس Ice Universe (@UniverseIce)، Galaxy S23 Ultra با تغییرات زیادی در سنسورهای دوربین خود نسبت به نسل قبلی خود وارد بازار خواهد شد. در آنها توییت، اطلاعات دهنده تصاویری از صفحه نمایش را منتشر کرد که مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گلکسی اس 23 اولترا و گلکسی اس 22 اولترا آینده را فهرست می کند.

سری گلکسی S23 سامسونگ قرار است در رویداد آتی Galaxy Unpacked این شرکت در تاریخ 1 فوریه رونمایی شود. در حالی که غول فناوری کره جنوبی هیچ جزئیاتی فراتر از تیزرهای این گوشی ها را فاش نکرده است، طراحی و مشخصات مورد انتظار برای Galaxy S23، Galaxy S23+ و گلکسی اس 23 اولترا پیش از عرضه به بیرون درز کرده است. اکنون، یک راهنمایی‌کننده جزئیات تمام تغییراتی را که در بخش دوربین گلکسی اس 23 اولترا رخ می‌دهد، ارائه کرده است. طبق گزارش‌ها، این گوشی برای دوربین جلویی خود، از سنسور 40 مگاپیکسلی GH1 موجود در گلکسی اس 22 اولترا، به سنسور 3LU 12 مگاپیکسلی تغییر می‌کند.

علاوه بر دوربین جلو، گوشی آینده از یک سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX564 برای سنسور فوق عریض خود بهره می‌برد – که نسبت به سنسور 12 مگاپیکسلی IMX563 گلکسی اس 22 اولترا ارتقا یافته است. بزرگترین ارتقا در دوربین اصلی است. گزارش قبلی نشان می دهد که دوربین اصلی گلکسی اس 23 اولترا یک سنسور 200 مگاپیکسلی HP2 خواهد بود. سلف آن از یک سنسور 108 مگاپیکسلی HM3 برای دوربین اصلی خود بهره می برد.