نمایشگاه CES 2023: سامسونگ قصد دارد با ایستگاه SmartThings، SmartThings Pet Care و موارد دیگر دنیایی متصل ایجاد کند.


سامسونگ الکترونیکس در کنفرانس CES 2023 روز پنجشنبه در لاس وگاس برنامه های خود را برای ایجاد دنیایی متصل با دستگاه ها و نوآوری اعلام کرد. برند الکترونیکی کره جنوبی، همراه با شرکای اصلی خود، انتظارات خود را برای بهبود اتصال و کمک به پایداری به اشتراک گذاشت. این شرکت همچنین SmartThings Station را معرفی کرده است، یک دستگاه کنترل خانه هوشمند که به کاربران اجازه می دهد دستگاه ها را در خانه از راه دور پیوند داده و مدیریت کنند. همچنین از SmartThings Pet Care پرده برداری کرد که می تواند هشدارهای مربوط به حیوانات خانگی را نظارت کرده و به اشتراک بگذارد. در طول این سخنرانی، سامسونگ همچنین در مورد مشارکت های جدید و برنامه های خود برای کاهش ردپای کربن در خانه صحبت کرد.

در نمایشگاه CES امسال، سامسونگ چشم‌انداز خود را برای دنیایی متصل از طریق فناوری‌های پیشرفته با تجربیات هوشمندانه‌تر و بصری‌تر نشان داد. این شرکت گفت که بر اتصال یکپارچه دستگاه ها و طراحی محصولات برای پایدارتر کردن استفاده روزمره از فناوری تمرکز دارد. به عنوان بخشی از این امر، SmartThings Station و SmartThings Pet Care را برای تضمین تجربه خانه هوشمندتر برای کاربران رونمایی کرده است.

samsung ces 2023 gadgets360 SmartThings Station

SmartThings Station یک دستگاه کنترل خانه هوشمند است که از Matter پشتیبانی می کند. می توان از آن برای اتصال چندین دستگاه در خانه از جمله تلویزیون و بلندگو استفاده کرد. همچنین امکان شارژ گجت ها را نیز فراهم می کند. این دستگاه مانند یک پد شارژ عمل می کند که از شارژ بی سیم تا 15 وات برای گوشی های هوشمند، هدفون ها و سایر دستگاه های سازگار پشتیبانی می کند. به جای کنترل دستی دستگاه‌ها، SmartThings Station می‌تواند برای خودکارسازی روال‌های از پیش تنظیم شده ایجاد شده از طریق برنامه تلفن همراه SmartThings استفاده شود. شما را قادر می سازد تا سه روال مختلف را با فشار دادن دکمه هوشمند تنظیم کنید. روال ها را می توان از راه دور از طریق برنامه SmartThings نیز فعال کرد. این دستگاه با SmartThings Find سامسونگ یکپارچه شده است که به کاربران کمک می کند دستگاه های خود را که در جای خود قرار ندارند پیدا کنند. سامسونگ می‌گوید با دوبار فشار دادن دکمه هوشمند، زنگ تلفن اطراف به صدا در می‌آید.

SmartThings Pet Care، سرویس حیوان خانگی جدید این برند می‌تواند موقعیت‌های مشکوک را برای افراد و حیوانات خانگی هشدار دهد. علاوه بر این، با مانیتور خانگی SmartThings، کاربران می توانند خانه خود را مستقیماً از طریق تلفن خود نظارت کنند.

علاوه بر این، این شرکت همکاری خود را با Philips Hue برای همگام سازی محتوای تلویزیون های سامسونگ با نور Philips Hue از طریق برنامه Philips Hue Sync TV اعلام کرده است. همچنین از Knox Matrix برای همگام سازی اعتبارنامه ها در بین دستگاه ها و عمل به عنوان یک سیستم بلاک چین خصوصی برای دستگاه های هوشمند نام برده شده است.

این شرکت همچنین از Harman Ready Care با همکاری هارمن رونمایی کرد که از الگوریتم یادگیری ماشینی برای جمع‌آوری و پردازش داده‌ها از حسگرهای خودرو برای اندازه‌گیری خواب‌آلودگی و حواس‌پرتی راننده استفاده می‌کند.

علاوه بر این، سامسونگ هدف خود را برای دستیابی به انتشار خالص کربن صفر تا سال 2050 اعلام کرد. گفت که بخش DX تا سال 2027 به انرژی 100 درصد تجدیدپذیر تبدیل خواهد شد و تا سال 2030 به انتشار خالص کربن صفر خواهد رسید.

سامسونگ قبلاً محصولات جدیدی را در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته است. پیش از این، مدل‌های جدیدی را در کنار مدل‌های جدید تلویزیون‌های Neo QLED، MicroLED و OLED به مجموعه مانیتورهای خود اضافه کرده بود. همچنین صفحه نمایش تاشو هیبریدی فلکس را در رویداد سالانه نمایش می دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.

Sennheiser Conversation Clear Plus اعلام شد، به کاهش نویز و افزایش صدا کمک می کند

ویدیوی برگزیده روز

Oppo Reno 8 Pro 5G House Of The Dragon Limited Edition: همان گوشی، بسته بندی فانتزی



منبع