هدست Apple Reality Pro دارای نمایشگر خارجی است که حالات چهره کاربر را نشان می دهد: Mark Gurman

Gurman با استناد به یک فرد آشنا با این دستگاه اظهار می‌دارد که صفحه‌نمایش‌های بیرونی به افراد این امکان را می‌دهند که با دارنده هدست بدون اینکه احساس کنند با یک ربات صحبت می‌کنند، ارتباط برقرار کنند.

این می تواند به عنوان یک مانیتور مک خارجی کار کند و به کاربران امکان برقراری تماس های ویدیویی چند نفره را می دهد. طبق گزارش‌ها، اپل با توسعه‌دهندگان نرم‌افزار و بازی و همچنین سایر شرکت‌های سرگرمی کار می‌کند تا پس از رسمی شدن آن، محتوایی را برای دستگاه تولید کنند.

به گفته Gurman، اولین هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظار می تواند یکی از آخرین تغییرات بزرگ تیم کوک به عنوان مدیر عامل اپل باشد. این امر یا موفقیت بزرگ دیگری را برای او به ارمغان می آورد یا بر این روایت تأکید می کند که بزرگترین پیروزی های شرکت در زمان استیو جابز، بنیانگذار اپل آغاز شده است.

انتظار می‌رود اپل در هفته اول ژوئن در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) 2023 هدست‌های AR/VR خود را که مدت‌ها شایعه شده بود، به نمایش بگذارد. اکنون، آخرین پیش‌بینی‌های مارک گورمن از بلومبرگ اعتبار بیشتری به این شایعه می‌افزاید، به طوری که این تحلیلگر صنعت ادعا می‌کند که این اعلام می‌تواند یکی از آخرین نوسانات بزرگ تیم کوک، مدیرعامل اپل به عنوان مدیرعامل اپل باشد و بر میراث او تأثیر بگذارد. Apple Reality Pro – اولین هدست واقعیت ترکیبی ادعا شده از شرکت مستقر در کوپرتینو، گفته می شود که دارای یک صفحه نمایش خارجی است که حالات چهره را نشان می دهد. انتظار می رود که این سیستم عامل بر روی یک سیستم عامل جدید xrOS اجرا شود و قیمتی در حدود 3000 دلار (تقریباً 250000 روپیه) داشته باشد.

گفته می‌شود که هدست واقعیت ترکیبی اپل که بیش از هفت سال در حال توسعه است، از دیدگاه اولیه کوک بسیار منحرف شده است. این می تواند شبیه یک جفت عینک اسکی باشد و ممکن است شامل یک بسته باتری جداگانه باشد. باتری ممکن است شبیه یک بسته به اندازه آیفون باشد که توسط یک سیم برق وصل شده است. انتظار می رود Apple Reality Pro با سیستم عامل جدید xrOS و قیمتی در حدود 3000 دلار اجرا شود.

مارک گورمن در خبرنامه هفتگی Power On خود در روز پنجشنبه (18 مه) می گوید که هدست واقعیت ترکیبی پوشیدنی اپل به یک نمایشگر رو به بیرون مجهز خواهد شد. این نمایشگر خارجی با نمایش حرکات چشم و حالات چهره کاربران را با دنیای واقعی درگیر می کند. طبق گزارش ها، اپل این ویژگی را به عنوان یک تمایز کلیدی از هدست های VR محصور در نظر می گیرد.

اپل هنوز توسعه هدست Reality Pro را تایید نکرده است. گفته می شود که این شرکت از پردازنده M2 خود با 16 گیگابایت حافظه برای هدست واقعیت ترکیبی استفاده می کند. انتظار می‌رود اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان (WWDC) که از 5 ژوئن آغاز می‌شود، سکوت خود را درباره وجود این هدست بشکند.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

Gurman ضمن تشریح چالش‌هایی که این شرکت در توسعه هدست واقعیت ترکیبی خود با آن مواجه بود، اظهار می‌کند که عینک واقعیت افزوده (AR) مورد انتظار سازنده آیفون هنوز حداقل چهار سال از عرضه در قفسه‌ها فاصله دارد.