هدیه تبلیغاتی جدید ارزان ترین هدایای تبلیغاتی با 10% تخفیف | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ

وسایل روی میز اداری از قبیل  کازیه ، زیر دستی ، منگنه ، پانچ ، جای قلم و خودکار ، جای کلیپس و سوزن ته گرد ، جا چسبی بزرگ و کوچک ، جای کاغذ یادداشت ، جای تقویم ،سوزن  کش ، زیر دستی مدیریت ، کارد پاکت نامه باز کن ، ساعت رومیزی ، قاب عکس رومیزی می باشد. اگر در پی هدایای تبلیغاتی جدیدی هستید، بی شک ما بهترین ها را به شما معرفی خواهیم کرد. ما معتقديم ارائه هر نوع کالايی بايستی ضمن حفظ سودآوری، ارزش تبليغاتی بيافريند، هويت آفرينی و هويت سازی كند كه اين يكی از شاخص های هدف گذاری مهم برای شركت دنیای اشانتیون  می باشد. هدایای خاص بسته به سلیقه شخصی شما می‌تواند از بین صنایع دستی، خودنویس‌های نفیس، ست‌های رومیزی، گلدان و … باشد. ابتدا باید بودجه شرکت برای خرید هدایا را مشخص کرده و سپس بین وسایل پرکاربرد، به انتخاب بپردازید.

هدیه اختصاصی شهرداری تهران

واحد چاپ راسا گیفت مجهز به جدیدترین دستگاه لیزر فایبر به طور انحصاری بوده که باعث سرعت تحویل و امنیت محتوای سفارش شده. طبق تجزیه و تحلیل بالا تقریباً ۸۱ درصد از مصرف کنندگان محصولات تبلیغاتی را بیشتر از ۱۲ ماه نگه می‌دارند. آن‌ها می‌توانند با در بر داشتن لوگو، نام تجاری، مشخصات، آدرس و شماره تماستان مردم عادی را تبدیل به مشتری وفادار کنند. این محصولات یکی از عناصر اصلی در تجارت مدرن هستند و می‌توانند به برداشت‌های پنهان در طول زمان کمک کنند و مشتریان بالقوه را با نام تجاری و پیشنهادات یک شرکت آشنا کنند. مخاطب هر بار که با برند شما روبه‌رو شود، این خاطره و حس مثبت را به یاد می‌آورد.

کاربردی بودن هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی جدید ارزان ترین هدایای تبلیغاتی با 10% تخفیف | گالری تبلیغاتی امیران تبلیغ

کیفیت پایین یک هدیه تبلیغاتی اعتبار برند شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد و حس خوبی در مشتریان ایجاد نمی‌کند. ما توصیه می‌کنیم که مخاطبان خود را دسته‌بندی نمایید و تعداد آنها را نیز در نظر بگیرید. به این صورت شما می‌توانید مناسب‌ترین هدایای تبلیغاتی خاص را انتخاب و خریداری کنید. شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، به مناسبت سالگرد تول و تاسیس‌اش تصمیم داشت تا به مدیران شرکت‌های تامین کننده هدیه‌ای ارائه کند. این شرکت علاقه‌مند به ارائه تقدیرنامه‌ای در قالب نامه مدیرعامل بود. به همین دلیل مقرر شد تا تقدیرنامه‌ای با امضای مدیرعامل این شرکت در قاب خاتم کاری به عنوان یکی از هدایای بسته آماده شود.

  • به نظر کارشناسان، کالاهای تبلیغاتی رایج و معمول اثربخشی خود را دیگر مانند گذشته ندارند.
  • شما می‌توانید با این کار برند و لوگوی شرکتتان را در معرض نمایش افراد زیادی قرار دهید.
  • یکی از شاخص های یک تبلیغات موفق، ماندگاری تجربه و خاطره ای است که از شرکت یا سازمان شما در ذهن مشتری نقش ببندد و یا حتی به دیگران انتقال دهد.
  • این کار اگرچه دشوار به نظر می رسد ولی مطمئن باشید که نتایج باورنکردنی را به بار خواهد آورد.

در واقع هدف ما نیز در ایجاد هدایای تبلیغاتی این است که بتوانیم در مخاطب اثرات مثبتی را ایجاد کنیم تا بتوانیم در این صورت برند و یا محصول خود را در ذهن او ثبت کنیم. مهمترین وظیفه کسب و کارها جلب توجه مشتریان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. یکی از راه های اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتریان ارائه هدیه های جذاب و خوب به مشتریان است. امروزه استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی برای توسعه کسب‌و‌کار، به یکی از عوامل غیر قابل چشم پوشی تبدیل شده است.

محصولی که انتخاب می‌شود باید با استراتژی برند و رویکرد تجاری سازمان هماهنگ باشد و برای مدت طولانی روی مصرف کننده تأثیر بگذارد. از طرفی هدایای تبلیغاتی اگر به درستی انتخاب شوند، ممکن است روی سایر افراد نیز تاثیر مثبتی بگذارند. هدایای دسته اچ آر محصولات پیشنهادی ما به تیم‌های منابع انسانی است. این هدیه‌ها می‌توانند در روزهای ویژه‌ای از طرف تیم منابع انسانی به کارمندان داده شوند. برای مثلا بسته «ولکام» یک هدیه مناسب است برای شروع کار کارمندان در یک سازمان.