چین NSA را به هک کردن هوانوردی خود متهم کرد، دانشگاه تحقیقات فضایی: گزارش

پکن و واشنگتن یکدیگر را به جاسوسی سایبری متهم می کنند. در فوریه سال جاری، شرکت امنیت سایبری Pangu Lab مستقر در پکن اعلام کرد که فعالیت هکری تحت حمایت ایالات متحده را در چین کشف کرده است.

دانشگاه پلی تکنیک نورث وسترن وابسته به وزارت صنعت و فناوری اطلاعات است. این برنامه برنامه های تحقیقاتی در مهندسی هوانوردی، فضانوردی و فناوری دریایی ارائه می دهد.

بر اساس بیانیه‌ای که پلیس شیان در ماه ژوئن منتشر کرد، دانشگاه گزارش داد که ایمیل‌های فیشینگ را شناسایی کرده است که یک «تهدید امنیتی جدی» برای پایگاه‌های اطلاعاتی حیاتی محسوب می‌شود.

این تیم ادعا کرد که آژانس امنیت ملی آمریکا در سال‌های اخیر بیش از 10000 حمله سایبری «وحشیانه» به اهداف چینی انجام داده است که بر اساس این گزارش، بیش از 140 گیگابایت داده با «ارزش عالی» را به سرقت برده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

طبق گزارش بلومبرگ، پس از گزارش حمله از خارج از کشور در ماه ژوئن، تیم مرکز ملی واکنش اضطراری ویروس رایانه‌ای چین و فناوری امنیتی 360 سیستم‌های اطلاعاتی دانشگاه را تجزیه و تحلیل کردند. طبق گزارش ها، آنها شناسایی کردند که حمله سایبری به دانشگاه توسط عملیات دسترسی سفارشی NSA انجام شده است.

چین یک سازمان اطلاعاتی آمریکا را به هک دانشگاه پلی تکنیک شمال غربی در شیان متهم کرده است. به گفته مرکز ملی واکنش اضطراری ویروس رایانه‌ای چین، دفتر عملیات دسترسی مناسب آژانس امنیت ملی (NSA) حملات سایبری را علیه دانشگاهی انجام داد که برنامه‌هایی در زمینه تحقیقات هوانوردی و فضایی ارائه می‌دهد. طبق گزارش‌ها، NSA در سال‌های اخیر بیش از 10000 حمله سایبری به اهداف چینی انجام داده است که بیش از 140 گیگابایت داده را کپی کرده است.