گوگل پیکسل 8 با شارژ بی‌سیم 12 واتی در سایت کنسرسیوم برق بی‌سیم مشاهده شد

رویداد سالانه I/O گوگل چند هفته پیش به پایان رسید و این شرکت چندین دستگاه از جمله Pixel 7a، Pixel Fold و Pixel Tablet جدید را در این رویداد به نمایش گذاشت. با این حال، رویداد Keynote به ما نگاهی اجمالی به مدل‌های پیکسل 8 نداد.

سری‌های پیکسل 6 و پیکسل 7 گوگل در اکتبر 2021 و 2022 معرفی شدند، بنابراین انتظار می‌رود که سری پیکسل 8 در اکتبر امسال رسمی شود. گوگل هنوز ورود سری بعدی پیکسل را به طور رسمی تایید نکرده است، اما قبل از آن، جزئیات شارژ بی سیم پیکسل 8 در وب سایت کنسرسیوم برق بی سیم (WPC) مشاهده شده است. طبق فهرست، گوشی پیکسل آینده ممکن است پشتیبانی استاندارد بی‌سیم Qi2 را دریافت نکند. انتظار می‌رود Google Tensor 3 جدید مبتنی بر Exynos 2300 SoC سامسونگ، گوشی‌های پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو را تامین کند.

پیکسل 7 گوگل در اکتبر سال گذشته در کنار پیکسل 7 پرو عرضه شد. این مدل در هند نیز با قیمت مدل وانیلی روپیه عرضه شد. 59999 در هند و Google Pixel 7 Pro با قیمتی معادل روپیه. 84999.

یک گوشی Google Pixel 8 با شماره مدل GKWS6 در سایت WPC ظاهر شده است. این گوشی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 12 واتی در لیست قرار گرفته است. پیکسل 7 از شارژ بی سیم 12 واتی نیز پشتیبانی می کند. لیست تاریخ 1 ژوئن نشان می دهد که گوشی آینده از استاندارد اخیراً اعلام شده “Qi2” برخوردار نخواهد بود. گوشی هوشمند Pixel از استاندارد قدیمی Qi 1.2.4 پشتیبانی می کند.

انتظار می رود پیکسل 8 با صفحه نمایش 6.16 اینچی با طراحی سوراخ دار عرضه شود. رندرهای فاش شده از این گوشی نشان می دهد که نوار دوربین برجسته با لبه های منحنی شبیه به مدل قبلی است. انتظار می رود این دستگاه دارای یک واحد دوربین دوگانه پشتی باشد که توسط یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی هدایت می شود. انتظار می رود Google Tensor 3 قدرت این گوشی را تامین کند.

google pixe 8 wpc گوگل پیکسل 8

پیکسل 7 به نسل دوم Tensor G2 SoC مجهز شده است. این دوربین دارای یک دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی در پشت است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه 12 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض است. دوربین سلفی 10.8 مگاپیکسلی دارد. این گوشی دارای باتری 4355 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی و پشتیبانی از شارژ بی سیم است.


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع