ایلان ماسک به کارمندان می‌گوید که می‌خواهد توییتر دی‌ام‌های رمزگذاری شده با پشتیبانی از چت ویدیویی و صوتی داشته باشد: گزارش

با این حال، بر اساس این گزارش، نحوه استفاده یا عدم استفاده از DM ها مشخص نیست.

در سال 2018، توییتر هشدار داد که تعداد نامشخصی از DM بین مشاغل و مشتریان آنها برای بیش از یک سال توسط افراد خارجی قابل دسترسی بوده است.

ما می خواهیم کاربران را قادر به برقراری ارتباط بدون نگرانی در مورد حریم خصوصی خود کنیم، [or] نگران بودن در مورد نقض اطلاعات در توییتر که باعث می شود همه DM های آنها به وب راه پیدا کند، یا فکر کنید که ممکن است شخصی در توییتر از DM های آنها جاسوسی کند. طبق گزارش پلتفرمر، ماسک گفت که این بدیهی است که جالب نیست و قبلاً چندین بار اتفاق افتاده است.

همچنین، در اوایل سال جاری، دولت ایالات متحده یک کارمند سابق را به دسترسی نادرست به اطلاعات کاربران از طرف عربستان سعودی متهم کرد.

در اوایل این هفته، ماسک در یک جلسه همه جانبه به کارکنان گفت که توییتر به اخراج کارکنان پایان داده است و شرکت اکنون در حالت استخدام است. در همین حال، مالک جدید توییتر همچنین توییت کرد که این پلتفرم به طور نامحدود راه اندازی مجدد Twitter Blue، سرویس تأیید مبتنی بر اشتراک خود را متوقف می کند. ماسک در توییتی در روز دوشنبه گفت که تا زمانی که “اعتماد بالا به توقف جعل هویت” وجود نداشته باشد، این سیستم دوباره راه اندازی نمی شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

ثروتمندترین مرد جهان همچنین گفت که ما همچنین می خواهیم توانایی انجام چت صوتی و تصویری از طریق DM را داشته باشیم.

مدیر عامل توییتر، ایلان ماسک، در مورد بهبود پلتفرم میکروبلاگینگ کاملاً باز بوده و به نظر می رسد که او در حال برداشتن گامی برای رسیدن به همین هدف است. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، ماسک در جلسه ای که روز سه شنبه با کارمندانش در دفتر مرکزی توییتر در سان فرانسیسکو برگزار شد، دقیقاً توضیح داد که چگونه به نظر می رسد. ضبط شده از جلسه که توسط پلتفرمر به دست آمده است نشان می دهد که ماسک به کارمندان گفته است که شرکت DM ها را رمزگذاری خواهد کرد و برای افزودن تماس صوتی و تصویری رمزگذاری شده بین حساب ها تلاش خواهد کرد.