She-Hulk قسمت 1 پس از اعتبار صحنه، توضیح داده شده است

و سپس، والترز با صدایی پرشور می‌افزاید: «کاپیتان آمریکا فوووو-»، درست همانطور که او هالک قسمت 1 برش صحنه های پس از اعتبار. اینجا هیچ تنظیمی برای She-Hulk: Attorney at Law قسمت 2 وجود ندارد، این فقط یک تمدید برای یک گنگ است.

قسمت اول She-Hulk: Attorney at Law بین شهر زادگاه والترز، لس آنجلس، و آموزش هالک او در مکانی نامعلوم در مکزیک، جایی که بنر بیشتر زمان بلیپ را سپری کرد، تقسیم می شود. در حالی که او هالک قسمت 1 در دادگاه لس آنجلس به پایان می رسد، صحنه پس از اعتبار ما را به فرارهای نوشیدنی عموزاده ها در بار دست ساز هالک در مکزیک می برد.

هشدار: اسپویلرهای قسمت اول She-Hulk: Attorney at Law در راه است. با مسئولیت خود ادامه دهید.

این مکالمه به زودی با ورود یک سفینه فضایی ساکاآران به معنای واقعی کلمه از مسیر خارج می شود، که به طور ناخواسته باعث می شود والترز تبدیل به She-Hulk شود. اما با وجود اینکه زندگی او پس از حادثه کاملاً بهم ریخته است، موضوع باکرگی کپ همچنان در ذهن والترز است. او هالک اپیزود 1 صحنه پس از اعتبار نشان می دهد.

او هالک قسمت 1 صحنه اعتبار میانی، توضیح داده شد

«مثل اینکه اون الاغ رو دیدی؟ مثلاً آن الاغ مستحق مرگ باکره نبود. خیلی غم انگیز است،” او اضافه می کند. نظرات مکرر در نهایت باعث شد تا اسمارت هالک پاسخ دهد: «استیو راجرز باکره نیست. او باکرگی خود را به خاطر یک دختر در تور USO در سال 1943 از دست داد. معلوم شد، والترز مشغول بازی بود تا بنر را وادار به ریختن لوبیا کند. “بله، من آن را می دانستم!” والترز فریاد می زند و به خود غیر مست و گریانش برمی گردد.

She-Hulk: Attorney at Law قسمت 1 – که اکنون در دیزنی + و دیزنی + هاتستار پخش می شود – یک ابرقهرمان جدید را وارد دنیای سینمایی مارول می کند. یا بهتر بگوییم، یک موجود ابرقدرت جدید. با توجه به 30 ساله بودن وکیل لس آنجلسی جنیفر والترز (تاتیانا ماسلانی) علاقه ای به ابرقهرمان شدن ندارد. همانطور که او می گوید بارها و بارها در او هالک قسمت 1 به پسر عمویش بروس بنر/ هالک هوشمند (مارک روفالو)، تنها چیزی که او می خواهد این است که روی حرفه خود تمرکز کند. اما در کنار این شکایات و آموزش در راه هالک، سری جدید مارول جا را برای شوخی‌های MCU و شوخی‌های خانوادگی باز می‌کند.

او هالک قسمت 2 در 25 اوت ساعت 12:30 بعد از ظهر IST/ 12 صبح به وقت محلی در دیزنی+ و دیزنی+ هاتستار منتشر می‌شود.




منبع

به لطف قدرت متابولیسم هالک، آنها می توانند بیش از سایرین بنوشند. با این حال، والترز غرق در احساسات است و تقریباً اشک می ریزد، همانطور که ممکن است از کسی که به وضوح بیش از حد نوشیدنی مصرف کرده است، انتظار داشته باشید. در آن ایالت، والترز دوباره کاپیتان آمریکا را مطرح می کند و می گوید: «این خیلی غم انگیز است. استیو راجرز کارهای زیادی برای کشورش انجام داد و هرگز نتوانست رابطه جنسی را تجربه کند.

در اوایل قسمت اول She-Hulk: Attorney at Law – به کارگردانی کت کویرو و نویسندگی جسیکا گائو – در حالی که پسرعموها به یک سفر جاده ای می روند، والترز با صدای بلند تعجب می کند که آیا استیو راجرز/کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز) مرده است یا خیر. یک باکره او سپس تاریخچه زندگی کپ را مرور می کند، حتی اگر هم بنر و هم مخاطبان کاملاً از آن آگاه باشند. او در جنگ جهانی دوم با نازی ها جنگید که در پایان آن در یخ یخ زده بود. و پس از بازگشت، راجرز یکی پس از دیگری درگیر فاجعه‌ای بود که جهان را تهدید می‌کرد، و آن زمانی بود که او مشغول فرار از قدرت‌های دیگر نبود.