Remake Metal Gear Solid 3 رسما برای PC، PS5 و Xbox Series S/X معرفی شد.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در رایانه های شخصی، PS5 و Xbox Series S/X عرضه خواهد شد.

علاوه بر این، کونامی همچنین Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1، که شامل سه بازی اصلی اول است – Metal Gear: Solid، Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty، و Snake Eater فوق الذکر. قرار است پاییز/پاییز امسال منتشر شود و نشانه بازگشت این سری به آخرین پلتفرم‌ها (نامشخص) است.

این تریلر یک ماجرای کاملاً مبتنی بر CGI است که شخصیت اصلی آن مار برهنه است که در باتلاق ها می خزند و نبردی مرگبار بین تمساح و مار عظیم الجثه را مشاهده می کند. تمام جزئیات دیگر در بازسازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater در توییت های بعدی از کونامی، با وعده پایبندی صادقانه به روایت اصلی، که به عنوان یک قوس اصلی برای Naked Snake عمل کرد. نام توسعه‌دهنده‌ای هرگز ذکر نشد، اما گزارش VGC از سال 2021 ادعا کرد که استودیوی خارجی Virtuous – که بیشتر به‌خاطر کارهای پشتیبانی در Horizon Zero Dawn و Uncharted 4 شناخته می‌شود – مسئول این پروژه است. عجیب است که کونامی به جای نام واقعی آن، به سادگی از استودیو به عنوان “تیم توسعه” یاد می کند – تعجب کنید که این در مورد چیست.

بازسازی Metal Gear Solid 3، یکی از بدترین رازهای کونامی، بالاخره تایید شد. در طول رویداد PlayStation Showcase که اوایل پنجشنبه برگزار شد، ناشر Konami یک تریلر سینمایی منتشر کرد که عنوان جدید Metal Gear Solid Δ: Snake Eater را نشان می‌داد و نوید بازسازی وفادارانه بازی اصلی Hideo Kojima را می‌داد و در عین حال گیم‌پلی را با جلوه‌های بصری مدرن و “تجربه کاربر بدون درز.” نکته مهم اینجاست که، علیرغم اینکه MGS3 یک فرنچایز است که به شدت به سونی وابسته بود، اما بر روی رایانه شخصی (از طریق Steam) و Xbox Series S/X نیز در دسترس خواهد بود. این اولین ورود واقعی به این فرنچایز پس از Metal Gear Solid 5 است که نشان دهنده خروج کوجیما از شرکت نیز بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

همانطور که قبلاً گفته شد، نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid Δ: Snake Eater – که دلتا تلفظ می‌شود – نامیده می‌شود که نشان دهنده تغییر یا تفاوت بدون تغییر ساختار هسته است. نماد دلتا (Δ) به این دلیل انتخاب شد که معنای آن با مفهوم پروژه بازسازی مطابقت دارد. بازی اصلی PS2 دنباله‌روی Naked Snake، عامل FOX بود که در یک ماموریت یواشکی یک نفره بود تا یک طراح سلاح روسی، نیکولای استپانوویچ سوکولوف را نجات دهد و یک ابرسلاح آزمایشی و تانک مانند به نام Shagohod را خراب کند. گیم پلی تا حد زیادی حول محور مخفی کاری می چرخید و یک قابلیت استتار را معرفی می کرد که در طول بخش های جنگلی بسیار مفید است و یک سیستم مبارزه تن به تن به نام CQC (مبارزه نزدیک).

کوجیما علاوه بر همکاری در نوشتن داستان، به عنوان کارگردان Metal Gear Solid 3: Snake Eater نیز خدمت کرد، هرچند بعید به نظر می رسد که او به دلیل جدایی تلخ خود از کونامی، در بازسازی آن نقش داشته باشد. این خروج همچنین تضمین کرد که نام او از تمام مطالب بازاریابی سری متال گیر حذف شود و پس از آن او کوجیما پروداکشنز را به عنوان یک استودیوی مستقل دوباره تأسیس کرد. با توجه به ادعای کونامی مبنی بر انجام یک بازتولید “وفادارانه”، دیدن اینکه آیا نام کوجیما در هر تبلیغی برای بازی ذکر می شود، جالب خواهد بود. بالاخره این داستان اوست.