آشوینی وایشناو وزیر فناوری اطلاعات می گوید لایحه مخابرات برای ارائه نقشه راه برای بازسازی و نوآوری صنعت

“صنعت مراحل مختلفی را طی می کند. گاهی اوقات به دلیل محیط های تجاری، تغییرات فناوری و عوامل مختلف دیگر. نیاز به تجدید ساختار وجود دارد. چگونه آن را در لایحه قرار می دهید تا صنعت نقشه راه بسیار روشنی داشته باشد؟ اگر تجدید ساختار باید انجام شود. وایشناو گفت: اینها مواردی است که باید رعایت شود.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

وزیر فناوری اطلاعات: دولت پیش‌نویس لایحه جدید حفاظت از داده‌ها را در چند روز آینده ارائه می‌کند





منبع

ویشناو گفت: 25 سال آینده دوره رشد فراگیر خواهد بود و سرمایه گذاری ابزار اولیه رشد خواهد بود و تمرکز بر تولید، نوآوری، ساده سازی قوانین و اصلاحات در زیرساخت های اجتماعی مانند آموزش و بهداشت خواهد بود.


آشوینی وایشناو وزیر مخابرات روز پنجشنبه گفت که لایحه جدید مخابراتی نقشه راه روشنی برای بازسازی صنعت و ارتقای نوآوری ارائه می دهد.

این وزارتخانه همچنین پیشنهادی را برای بازپرداخت هزینه ها در صورتی که ارائه دهنده مخابرات یا اینترنت مجوز خود را واگذار کند، پیشنهاد کرده است.

پیش نویس لایحه OTT را به عنوان بخشی از خدمات مخابراتی گنجانده است. دولت در این لایحه حکمی را برای معافیت کارمزد و جریمه ارائه دهندگان خدمات مخابراتی و اینترنتی پیشنهاد کرده است.

وزیر هنگام صحبت در یک رویداد عمومی روابط عمومی هند، گفت که در یک سال و نیم تا دو سال آینده، دولت باید بتواند کل چارچوب مقررات دیجیتال را که هدف آن متعادل کردن اهداف اجتماعی است، به طور کامل اصلاح کند. وظایف و حقوق افراد و چارچوب آگنوستیک فناوری.

او گفت که دنیای دیجیتال به مجموعه ای جامع از قوانین نیاز دارد و نخست وزیر این هدف را به وزارت مخابرات داده است که چارچوب قانونی دیجیتال هند باید در سطح جهانی معیار قرار گیرد.

این بدان معنا نیست که ما به سادگی می‌گردیم و هر آنچه در جهان بهترین است را کپی می‌کنیم. این بدان معناست که ما باید یک چارچوب قانونی دیجیتال ایجاد کنیم که جهان باید بیاید و مطالعه کند. این یک هدف بسیار بزرگ است، اما ممکن است. وایشناو گفت. طبق پیش نویس لایحه مخابراتی 2022، بازیکنان برتر مانند واتس اپ، زوم و گوگل دوو -که خدمات تماس و پیام رسانی را ارائه می کنند- ممکن است برای فعالیت در این کشور به مجوز نیاز داشته باشند.