اداره حمل و نقل می گوید که سیاست خودروهای برقی دهلی به 86 درصد از اهداف خود دست یافته است

پس از گاز طبیعی فشرده (CNG)، انتقال به EV در این مقیاس، انتقال خودرویی بعدی در پایتخت ملی است.

به گفته بخش حمل و نقل، سیاست خودروهای برقی دهلی که سه سال در ماه اوت تکمیل می شود، تاکنون به حدود 86 درصد از اقدامات و اهداف خود دست یافته است.

مشاوره با ذینفعان با مشارکت گرایش‌های آب و هوا و بنیاد RMI هند در حضور وزیر حمل‌ونقل، کایلاش گاهلوت، دبیر اصلی، Ashish Kundra، مشاور CM و عضو، DDC، Gopal Mohan برگزار شد.

شیلپا شینده، کمیسر ویژه بخش حمل و نقل، دولت NCT دهلی نیز در این نشست حضور داشت.

“سیاست خودروهای برقی دهلی در آگوست 2023 به مدت 3 سال به پایان می رسد و تاکنون به حدود 86 درصد از اقدامات و اهداف خود طبق گفته اداره حمل و نقل دولتی دست یافته است. تا سال 2024، هدف آن اطمینان از این است که 25 درصد از تمام وسایل نقلیه جدید ثبت نام شده در این شهر هستند. الکتریک، سازمان دهندگان این مشاوره در بیانیه ای اعلام کردند.

گالوت وزیر حمل و نقل در جلسه عمومی گفت: “با اطمینان می توانم بگویم که سیاست خودروهای برقی دهلی مترقی ترین در بین تمام ایالت های هند است. موفقیت آن با همه ذینفعان، از جمله شهروندان دهلی که این فناوری جدید را پذیرفته اند، مشترک است.”


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

N. Mohan، مدیر عامل شرکت دهلی EV cell، با ارائه وضعیت حرکت الکترونیکی در شهر، گفت که دهلی به طور متوسط ​​10 درصد خودروهای برقی را در میان کل فروش خودرو در سال گذشته به دست آورده است و دسامبر 2022 شاهد بالاترین نفوذ تا کنون با 17 درصد بوده است که این میزان نیز به شمار می رود. بالاترین در هند

بخش حمل‌ونقل دهلی و سلول خودروی برقی دهلی (EV) روز چهارشنبه فرآیند تهیه پیش‌نویس اصلاح‌شده «سیاست 2.0 EV دهلی» را با مشورت سهامداران آغاز کردند.

بیش از 220 تولیدکننده تجهیزات اصلی (OEMs)، کسب‌وکارها، بازیگران صنعت، اتاق‌های فکر و ادارات دولتی در این نشست شرکت کردند و دیدگاه‌ها و توصیه‌های خود را در مورد تقویت اقدامات سیاستی برای نفوذ بیشتر تحرک الکترونیکی در شهر به اشتراک گذاشتند.

موهان گفت: “شهر اکنون بیش از 4,300 نقطه شارژ و 256 ایستگاه تعویض باتری در بیش از 2,500 مکان دارد. یکی از معیارهای کلیدی اجرای موفقیت آمیز این سیاست، پرداخت یارانه به مبلغ 167 کرور است.”