ادغام Google Duo با انتشار Meet در Android، iOS


گوگل دو ماه پیش برنامه‌های خود را برای ادغام برنامه‌های Duo و Meet در یک پلتفرم تماس ویدیویی اعلام کرد. این غول جستجو اکنون به طور گسترده شروع به ادغام Google Duo’s Meet برای کاربران اندروید و iOS کرده است. گوگل همچنین برنامه اصلی Meet را با یک نماد سبز رنگ جدید به روز کرده است و اکنون به عنوان “Meet (اصلی)” در دسترس است. کاربران اکنون می توانند کارت «Duo در حال بهتر شدن است» را در بالای صفحه اصلی جدید آخرین نسخه برنامه Google Duo در اندروید و iOS مشاهده کنند.

گوگل اکنون ادغام Google Duo-Meet را برای تعداد معدودی از کاربران اندروید و همچنین iOS آغاز کرده است. عرضه اولین بار توسط 9to5Google مشاهده شد. این شرکت در یک صفحه پشتیبانی توضیح می دهد که با آخرین نسخه 170 برنامه Google Duo، کاربران می توانند یک جلسه را برنامه ریزی، ایجاد کنند و به آن بپیوندند.

کاربران با ضربه زدن روی FAB (دکمه عملکرد شناور) در کنار بخش جدید «تاریخچه» در آخرین نسخه برنامه Google Duo، دو گزینه تماس جدید را مشاهده خواهند کرد. در همین حال، آنها قبل از اولین تماس خود با برنامه، یک نمای کلی از حریم خصوصی دریافت خواهند کرد.

از سوی دیگر، آخرین نسخه برنامه Google Meet نیز به عنوان Meet (اصلی) با نماد سبز رنگ جدید نشان داده می شود. پس از این مرحله، برنامه Duo به زودی به Google Meet تغییر نام خواهد داد.

برنامه Duo در ابتدا برای تماس ویدیویی شخصی طراحی شده بود. در نهایت، ویژگی‌های Google Meet به کاربران اجازه می‌دهد تا جلسات را در برنامه Duo نیز برنامه‌ریزی کنند. این سرویس برای همه مشتریان Google Workspace و مشتریان قدیمی G Suite Basic و Business و همچنین همه حساب‌های شخصی Google در دسترس خواهد بود.

گوگل در ماه ژوئن برنامه‌های خود را برای ادغام برنامه‌های Duo و Meet در یک پلتفرم تماس ویدیویی اعلام کرد.

این شرکت همچنین برخی از ویژگی‌هایی را که قرار است برای نسخه به‌روزرسانی شده Google Duo در دسترس باشد، فهرست کرده بود. گفته شد که کاربران می توانند پس زمینه مجازی خود را برای تماس ها و جلسات شخصی سازی کنند. جلسات برنامه ریزی شده نیز به برنامه Dup راه پیدا می کنند. علاوه بر این، گزینه جدیدی برای پخش زنده محتوا در حین تعامل با سایر شرکت کنندگان در تماس و موارد دیگر نیز وجود خواهد داشت.


برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا به ورزش معرفی شد سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 معرفی نشده با پیکسل 0.60 میکرومتر





منبع