استرالیا برای محافظت از سرمایه گذاران خود در برابر ریسک مالی، طرح جدید رمزنگاری ارائه می کند

ACCC همچنین در تلاش است تا شناسایی خودکار و حذف وب‌سایت‌های رمزنگاری مشکوک و مشکوک را فعال کند تا از جامعه کریپتو خود در برابر خطرات مالی محافظت کند.

در سپتامبر سال گذشته، پلیس فدرال استرالیا واحد جدیدی را راه‌اندازی کرد که وظیفه آن شناسایی و مقابله با انتقال غیرقانونی پول از طریق دارایی‌های کریپتو بود.

نقشه برداری توکن به دنبال ایجاد درک مشترک از دارایی های رمزنگاری در زمینه نظارتی خدمات مالی استرالیا است. این مقاله چگونگی اعمال مقررات موجود در بخش کریپتو را بررسی می‌کند و به انتخاب‌های سیاست آینده اطلاع می‌دهد.»

دولت آنجا از ذینفعان خواسته است تا بازخورد خود را ارائه کنند، که توسط تنظیم کننده هایی که روی تهیه پیش نویس قوانینی برای ریاست بر ارزهای دیجیتال کار می کنند، در نظر گرفته می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع «دولت مجوز و نگهبانی دارایی‌های کریپتو را اصلاح خواهد کرد، به ویژه برای زیرمجموعه دارایی‌های رمزنگاری که در حال حاضر خارج از چارچوب نظارتی خدمات مالی هستند. ما مجموعه ای از تعهدات و استانداردهای عملیاتی را برای ارائه دهندگان خدمات دارایی های کریپتو ایجاد خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که آنها به اندازه کافی دارایی ها را برای مشتریان ایمن نگه می دارند.”

جیم چالمرز، خزانه‌دار استرالیایی و استفان جونز، دستیار خزانه‌دار استرالیا، روز جمعه 3 فوریه بیانیه‌ای مشترک صادر کردند و هدف از این طرح را توضیح دادند. مدل‌های تجاری ناپایدار که توسط برخی از شرکت‌های فعال در زمینه دارایی‌های رمزنگاری استفاده می‌شود، مصرف‌کنندگان را در معرض دید قرار داده است. در بیانیه صادر شده آمده است: تنظیم‌کننده‌های استرالیا تمرکز خود را بر ارائه‌دهندگان دارایی‌های رمزنگاری تقویت می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که آنها به تعهدات خود در قبال مصرف‌کنندگان استرالیایی عمل می‌کنند.

کمیسیون رقابت و مصرف کننده استرالیا (ACCC) در گزارشی هشدار دهنده فاش کرده است که استرالیایی ها بیش از 81.5 میلیون دلار (تقریباً 650 کرور) به دلیل کلاهبرداری های رمزنگاری بین ماه های ژانویه تا مه سال گذشته ضرر کرده اند.

استرالیا، در تلاش برای محافظت از سرمایه گذاران رمزارز خود در برابر خطرات مالی، یک برنامه سه مرحله ای طراحی کرده است. طرح جدید دولت استرالیا با هدف وضع قوانینی برای کنترل نقشه رمز ارزها، تقویت نظارت قانونی بر تراکنش های رمزنگاری و تضمین حفاظت از کاربران کریپتو است. این طرح سه ماده ای به دنبال تنظیم بیشتر بخش ارزهای دیجیتال در کشور است. این توسعه در پس زمینه استرالیا انجام می شود که شاهد رشد فرهنگ رمزنگاری خود است. طبق برآورد شرکت تحقیقاتی Cointree، استرالیا 4.6 میلیون دارنده ارز دیجیتال تخمین زده می شود.

این کشور یک مقاله مشاوره منتشر کرده است که جزئیات بخش کریپتو را که قبلاً تنظیم شده است و مواردی که نیاز به توجه فوری بیشتری دارند، ارائه کرده است.