طراحی Realme GT Neo 5 در ویدیوی فاش شده قبل از عرضه در 9 فوریه فاش شد: تمام جزئیات

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، انتظار می رود Realme GT Neo 5 دو نوع باتری و شارژ ارائه دهد – نوع شارژ سریع 240 واتی دارای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که نوع شارژ سریع 150 واتی دارای باتری بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی است. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با فرکانس 144 هرتز باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

واحد دوربین سه گانه پشتی که در این ویدیو دیده می شود شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX890 با ویژگی لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد بود. یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز در این گوشی وجود خواهد داشت. در همین حال، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در یک بریدگی سوراخ در بالا قرار خواهد گرفت. همچنین گفته می شود که Realme GT Neo 5 بر روی Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ اجرا می شود.

ویدیوی تبلیغاتی Realme GT Neo 5.#من واقعی #RealmeGTNeo5 pic.twitter.com/CSl3KiFwmq

– موکول شارما (@stufflistings) 3 فوریه 2023

Realme GT Neo 5 قرار است در 9 فوریه معرفی شود. سازنده تلفن مستقر در شنژن قبلاً برخی از مشخصات کلیدی این تلفن هوشمند را فاش کرده است. تایید شده است که این گوشی به یک واحد دوربین پشتی سه گانه متشکل از سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 مجهز شده و از شارژ سریع 240 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند و از چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 کوالکام قدرت می گیرد. اکنون، یک ویدیوی تبلیغاتی فاش شده است که ویژگی‌های طراحی را که قبلاً توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده بود، نشان داده است، از جمله پنل پشتی که در رنگ بنفش با روکش مات نشان داده شده است.

گوشی هوشمند آینده ریلمی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC و همچنین دارای بلستر مادون قرمز (IR) و تراشه NFC خواهد بود. به گفته این شرکت، Realme GT Neo 5 از شارژ سریع 240 واتی پشتیبانی می کند.

Realme GT Neo 5 دارای یک پنل پشتی دو رنگ است که نیمه بالایی دارای یک بلوک مستطیلی بزرگ برای دو بریدگی دایره‌ای دوربین، یک ماژول فلاش LED و چراغ‌های RGB است. همچنین دو خط عمودی وجود دارد که از جزیره مستطیلی دوربین تا لبه پایینی دستگاه ادامه دارد.

Tipster Mukul Sharma (@stufflistings) یک ویدیوی تبلیغاتی برای گوشی آینده از طریق توییتر به بیرون درز کرده است. در ویدیوی هشت ثانیه‌ای، Realme GT Neo 5 را می‌بینیم که مجهز به دوربین سه‌گانه پشتی در جزیره‌ای مربعی به همراه یک ماژول فلش LED RGB در کنار آن است. وقتی سطح باتری گوشی به زیر 20 درصد می رسد، قرمز می درخشد. در بالای 20 درصد، چراغ بنفش روشن خواهد ماند، در حالی که گوشی به شارژر وصل است، همانطور که در ویدیو آمده است.