انتشار شورت های یوتیوب برای تلویزیون های هوشمند: همه چیزهایی که باید بدانید در اینجا آمده است


YouTube Shorts با پخش کننده ای که برای صفحه نمایش بزرگ بهینه شده است به صفحه نمایش تلویزیون های هوشمند می آید. YouTube متعلق به الفبا توضیح داده است که YouTube Shorts در تلویزیون همراه با ویدئو در مرکز با حاشیه سفید همراه با موضوع پس‌زمینه که بر اساس رنگ اصلی کلیپ Shorts است ارائه می‌شود. جزئیات مربوط به شورت خاص در کنار ویدیو ظاهر می شود. چند ماه پیش، YouTube Shorts ابزار جدیدی برای صفحه سبز دریافت کرد که به سازندگان اجازه می‌دهد با افزودن کلیپ‌هایی از ویدیوهای دیگر، شورت‌های خود را دوباره ترکیب کنند.

یوتیوب در یک پست وبلاگ اخیر توضیح داد که YouTube Shorts برای صفحه نمایش بزرگ با طراحی ایجاد شده است که به آن کمک می کند تا با صفحه تلویزیون سازگار شود. همانطور که قبلا ذکر شد، شورت عمودی به سمت مرکز صفحه نمایش با حاشیه سفید قرار می گیرد. تم پس‌زمینه صفحه بر اساس رنگ اصلی کلیپ YouTube Shorts خواهد بود.

جزئیات Shorts از جمله جزئیات صوتی، دکمه‌های شست بالا/پایین، نام سازنده، و منوی سرریز در کناره‌های ویدیو ظاهر می‌شوند. این شرکت در پست وبلاگ گفت: «تجربه سفارشی شورت بهترین هر دو جهان را ارائه می‌کند: طراحی تمیز و در عین حال بیشترین استفاده را از فضای اضافی صفحه نمایش عریض می‌برد.

YouTube Shorts در تلویزیون هوشمند به طور خودکار ویدیوها را پخش نمی کند و کاربران باید به صورت دستی Shorts بعدی را با استفاده از کنترل از راه دور انجام دهند.

این شرکت چندین طرح مانند سبک Jukebox را آزمایش کرد که در آن چندین شورت همزمان صفحه را پر می کردند. این مورد رد شد زیرا گزینه طراحی بسیار از اصل Shorts دور شده بود که هر بار یک ویدیو را ارائه می دهد.

YouTube Shorts در هفته‌های آینده برای مدل‌های تلویزیون هوشمند (۲۰۱۹ به بعد) و کنسول‌های بازی جدیدتر عرضه خواهد شد.

ویژگی Shorts اخیراً یک ابزار جدید Green Screen را دریافت کرده است که به سازندگان اجازه می‌دهد با افزودن کلیپ‌هایی از ویدیوهای دیگر در ماه می، Shorts خود را بازسازی کنند. با استفاده از این ویژگی، سازندگان می‌توانند از یک ویدیوی 60 ثانیه‌ای از هر ویدیوی YouTube واجد شرایط یا YouTube Shorts به عنوان پس‌زمینه ویدیوی جدید Shorts اصلی خود استفاده کنند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

رنو، گوگل مشارکت در خدمات نرم افزاری برای وسایل نقلیه آینده را گسترش می دهند

درک نحوه عملکرد اخبار می تواند ارتباط بین استفاده از رسانه های اجتماعی و تردید در واکسن را ایجاد کند.

ویدیوی برگزیده روز

بازدید مجدد از گوشی های تاشو سامسونگ





منبع