‘انجمن Bharat Web3’: CoinSwitch، وزیرX بخشی از بدنه جدید حمایت از رمزارز هند

هند که در سال های آینده به عنوان یک رهبر بالقوه صنعت Web3 معرفی می شود، در حال حاضر در آستانه فرو رفتن عمیق در انقلاب کریپتو قرار دارد. در تلاش برای حمایت از رشد اکوسیستم Web3 هند، یک گروه جدید مدافع رمزارز به نام Bharat Web3 Association (BWA) در این کشور راه اندازی شده است که از بازیگران صنعتی مانند Polygon، CoinDCX، CoinSwitch Kuber، WazirX، ZebPay و Hike در میان سایرین تشکیل شده است. . به عنوان بخشی از وظایف معمول خود، این گروه به طور مداوم با قانونگذاران و قانونگذاران در تماس خواهد بود تا بخش رمزنگاری را محافظت و مرتبط نگه دارد.

شورای دارایی های بلاک چین و کریپتو (BACC) نامیده می شود، این نهاد منحل شده چهار سال پیش توسط انجمن اینترنت و موبایل هند (IAMAI) تأسیس شد.

در ماه ژوئیه، BACC در میان عدم قطعیت نظارتی حاکم بر بخش کریپتو در کشور بسته شد.

رهبران صنعت مانند کاوین بهارتی میتال، بنیانگذار Hike، اطلاعات پیرامون BWA را در توییتر به اشتراک گذاشتند.

علیرغم رویکرد تدریجی و محتاطانه هند نسبت به بخش کریپتو، چندین بازیگر صنعت از استعداد مهندسی هند که می تواند فناوری بلاک چین را به خوبی تنظیم کند و موارد استفاده از آن را در آینده نزدیک گسترش دهد، ستایش کرده اند.

به عنوان مثال، جانی لیو، مدیر عامل صرافی رمزارز KuCoin، اخیراً به گجت 360 گفت که هند یکی از بهترین تولیدکنندگان برنامه‌نویس‌های کامپیوتری در جهان است و اکثر مهندسان هندی که به سمت Web3 حرکت می‌کنند، در آن زبان‌های کامپیوتری مهارت دارند که نیاز به کج کردن دارند. و فناوری بلاک چین را همانطور که امروزه می شناسیم تغییر دهد.

طبق گزارش Chainalysis که در سپتامبر منتشر شد، فعالیت‌های رمزنگاری هند از ژوئیه 2021 تا ژوئن سال جاری 172 میلیارد دلار (تقریبا 1385812 کرور) در فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال به دست آورد.

تشکیل این نهاد تنها چند هفته قبل از اینکه هند در ماه آینده ریاست گروه 20 را برعهده بگیرد، صورت می گیرد. تدوین قوانین کریپتو برای استفاده جهانی از اولویت‌های هند در دوران ریاست G20 است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

هند با توجه به جامعه توسعه دهندگان پر رونق، روحیه کارآفرینی، اقتصاد در حال رشد سریع، زیرساخت دیجیتالی سالم و پذیرش عمیق دیجیتال، آماده تبدیل شدن به یک رهبر در فضای وب 3 است. Sandeep Nailwal، یکی از بنیانگذاران Polygon Technology، در مورد راه اندازی BWA گفت: BWA نقشی اساسی در کمک به هند برای دستیابی به پتانسیل خود به عنوان یک رهبر جهانی Web3 ایفا خواهد کرد.

ارتقای آگاهی مبتنی بر تحقیق در مورد بخش دارایی های دیجیتال، حفظ کانال های گفتگو با سهامداران و استانداردسازی اخلاق تجاری برای بازیگران صنعت Web3 سه نقطه تمرکز کلیدی برای BWA خواهد بود.

این توسعه تقریباً چهار ماه پس از انحلال گروه پیشین حمایت از Web3 هند به دلیل مشکلات رشد کلی این بخش انجام شد.