اپل هفته آینده iOS 16.3، watchOS 9.3 را برای آیفون، کاربران اپل واچ عرضه می کند: همه جزئیات

طبق بیانیه مطبوعاتی غول فناوری مستقر در کوپرتینوی کالیفرنیا، اپل در ماه فوریه «ماه تاریخ سیاه» را از طریق مجموعه‌ای از ابتکارات که شامل محتوای انحصاری و راه‌اندازی‌های انتخاب شده با محوریت فرهنگ و جامعه سیاه‌پوستان است، جشن خواهد گرفت. اپل نسخه ویژه اپل واچ بلک یونیتی اسپورت لوپ را منتشر کرده است، همراه با یک تصویر زمینه منطبق برای آیفون‌ها و یک صفحه ساعت برای اپل واچ‌ها. این ابتکار همچنین جامعه سیاه پوستان را در فروشگاه App، Apple Music، برنامه Apple TV، Apple Fitness+، Apple News، Apple Podcasts، Apple Books و Apple Maps مورد توجه قرار خواهد داد.

iOS 16.3 همچنین قرار است کلیدهای امنیتی را برای Apple ID معرفی کند که به کاربران امکان می دهد از یک کلید امنیتی سخت افزاری فیزیکی به عنوان بخشی از فرآیند احراز هویت دو مرحله ای برای ایمن سازی Apple ID خود استفاده کنند. جدیدترین سیستم‌عامل برای آیفون‌ها همچنین نحوه کار Emergency SOS را تغییر می‌دهد و دستگاه منتظر می‌ماند تا دکمه‌های SOS حتی پس از شمارش معکوس برای تماس با خدمات اضطراری آزاد شوند. همچنین انتظار می‌رود iOS 16.3 راهنمای استفاده از ویژگی Handoff را برای دارندگان هوم پاد ارائه کند. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی موسیقی را از آیفون به هوم پاد منتقل کنند.

انتظار می رود آخرین به روز رسانی iOS شامل حداقل تغییرات و ویژگی های جدید باشد. لازم به ذکر است که اپل هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه iOS 16.3 پایدار یا watchOS 9.3 ارائه نکرده است.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در بیانیه مطبوعاتی تایید شده است که برای دسترسی به زیبایی شناسی با موضوع Unity، کاربران باید آیفون خود را به iOS 16.3 و اپل واچ ها را به watchOS 9.3 به روز کنند. با این حال، این نسخه های سیستم عامل در حال حاضر هنوز در نسخه بتا هستند. با این حال، به نظر می رسد اپل تأیید می کند که نسخه های کاملاً پایدار iOS 16.3 و watchOS 9.3 تا هفته آینده در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

اپل تاریخ انتشار آپدیت iOS 16.3 خود را تایید کرده است. آخرین نسخه iOS 16.3 باید از هفته آینده در دسترس کاربران آیفون قرار گیرد. این تاریخ ها در یک بیانیه مطبوعاتی توسط اپل اعلام شد که جشن های خود را برای ماه تاریخ سیاه در فوریه اعلام کرد. طرح‌های جامع شامل تصویر زمینه و صفحه ساعت جدید با موضوع Unity به ترتیب برای مدل‌های آیفون و اپل واچ است. در بیانیه مطبوعاتی این شرکت اشاره می‌شود که زیبایی‌شناسی با مضمون Unity نیازمند آیفون‌هایی است که روی iOS 16.3 و اپل واچ‌هایی که روی watchOS 9.3 اجرا می‌شوند، اشاره می‌کند که به‌روزرسانی‌های iOS 16.3 و watchOS 9.3 تا هفته آینده در دسترس خواهند بود.