رندرهای طراحی Motorola Edge 50 Pro، گزینه های رنگ، ویژگی های کلیدی Surface Online

انتظار می رود موتورولا اج 50 پرو به زودی به عنوان جانشین موتورولا اج 40 پرو که در آوریل 2023 رونمایی شد، عرضه شود. اکنون گزارشی رندرهای لو رفته از گوشی آینده را به اشتراک گذاشته است. رندرها گزینه های طراحی و رنگ اج 50 پرو را نشان می دهند. این گزارش همچنین به جدول زمانی راه اندازی و برخی از ویژگی های کلیدی گوشی اشاره می کند. گفته می شود که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام قدرت می گیرد و به یک واحد دوربین پشتی سه گانه مجهز شده است.

گزارشی در مورد Android Headlines شامل رندرهای لو رفته از موتورولا اج 50 پرو بود. این گوشی در سه رنگ مشکی، بنفش و سفید با طرح سنگ مانند دیده می شود. سایه های مشکی و بنفش با بافت های چرم مصنوعی دیده می شود.

سرفصل های موتو اج 50 پرو اندروید درون خطی edge50pro

رندرهای موتورولا اج 50 پرو لو رفت
اعتبار عکس: سرفصل های اندروید

رندرهای موتورولا اج 50 پرو تاریخ 3 آوریل را بر روی صفحه قفل این گوشی نشان می دهد و گزارش می افزاید که ممکن است در آن روز عرضه شود. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که این مدل با نام Moto X50 Ultra در چین عرضه خواهد شد که اخیراً منتشر شده است. همچنین ممکن است با نام مستعار Motorola Edge+ (2024) در ایالات متحده عرضه شود.

موتورولا اج 50 پرو با صفحه‌نمایش خمیده با حاشیه‌های باریک و شکاف سوراخ مرکزی در بالا دیده می‌شود. دکمه های صدا و پاور در لبه سمت راست و درگاه شارژ USB Type-C در لبه پایینی دیده می شود. ماژول دوربین عقب مستطیلی سه سنسور دوربین را در کنار یک واحد فلاش LED قرار می دهد.

این گزارش می گوید که گفته می شود موتورولا اج 50 پرو دارای یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.4 در واحد دوربین سه گانه پشتی خود در کنار یک دوربین با زاویه باز 13 میلی متری و یک دوربین تله فوتو 73 میلی متری با زوم تا 6 برابر است. همچنین گفته می شود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ رفرش 165 هرتز است.

همچنین انتظار می‌رود که Edge 50 Pro موتورولا از چیپست Snapdragon 8 Gen 3 استفاده کند که احتمالاً با 12 گیگابایت رم جفت می‌شود. بر اساس این گزارش، این گوشی می تواند توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 125 وات و شارژ سریع بی سیم 50 واتی پشتیبانی شود. به احتمال زیاد باید در نزدیکی زمان عرضه این گوشی اطلاعات بیشتری در مورد آن بیاموزیم.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید ایکس، فیس بوک، واتس اپ، موضوعات و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید. اگر می خواهید همه چیز را در مورد تأثیرگذاران برتر بدانید، Who'sThat360 داخلی ما را در اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنید.

ویژگی های کلیدی سری Vivo X Fold 3 که از طریق پوسترهای فاش شده است. ممکن است Snapdragon 8 Gen 3 SoC را دریافت کنید



منبع