اکشن مهیج تلوگو “Ugram” در تاریخ 2 ژوئن برای پرایم ویدیو عرضه می شود


پرایم ویدئو روز چهارشنبه اعلام کرد که اکشن مهیج تلوگو “Ugram” اولین نمایش دیجیتالی انحصاری جهانی خود را در تاریخ 2 ژوئن روی استریمر خواهد داشت.

این فیلم به کارگردانی ویجی کاناکامدالا و تهیه کنندگی ساهو گاراپاتی و هاریش پدی، آلاری نارش، میرنا منون، ایندراجا و شارث لوهیتاشوا را در نقش های اصلی بازی می کنند. اوگرام به عنوان یک درام اکشن جذاب معرفی می شود که حول محور CI شیوا کومار (Allari Naresh)، یک افسر پلیس مصمم است که به تحقیق درباره یک سری از افراد گمشده در Warangal می پردازد.

آلاری نارش، که پیش از این در سال 2021 در «ناندی» با کاناکامدالا کار کرده بود، گفت که از پیوستن دوباره به کارگردان خوشحال است. “همانطور که به سفر چشمگیر خود در صنعت فیلم نگاه می کنم، غرق در قدردانی و احساس عمیق موفقیت هستم. “Ugram” یک پروژه خاص است؛ من مجبور شدم دوباره با کارگردان Vijay متحد شوم و یک فیلم را به تصویر بکشم. پلیس صادق و قدرتمند در این فیلم، که جدایی از نقش های کمیک معمول من است. من مطمئن هستم که این مهیج پر اکشن طرفداران را در سراسر جهان مجذوب خود خواهد کرد و آنها را در لبه صندلی های خود نگه می دارد.”

کاناکامدالا گفت که به ساخت داستان هایی که به مسائل جدی می پردازد و می تواند آنها را در روایت های معنادار ببافد، اعتقاد دارد. «تعداد کارکردی نارش به عنوان یک بازیگر واقعا تحسین برانگیز است و او در «اوگرام» عملکردی تند و تند ارائه کرده است.

“همه عناصر فیلم – از طراحی تولید با دقت انتخاب شده تا بخش دقیق نما – قبل از فیلمبرداری به طور مدبرانه برنامه ریزی شده بود و تجربه داستان سرایی تاثیرگذاری را برای تماشاگران تضمین می کرد. ما از عشق و حمایت بی اندازه طرفدارانی که در این درام اکشن در فیلم اکشن درام به نمایش گذاشته شده اند قدردانی می کنیم. این فیلمساز افزود: بی صبرانه منتظر تماشاگران در سراسر جهان هستم تا شاهد این فیلم باشند.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

اوگرام

  • تاریخ انتشار 5 مه 2023
  • زبان تلوگو
  • ژانر. دسته اکشن، درام
  • قالب

    آلاری نارش، میرنا منون، ایندراجا، شرات لوهیتاسوا، شاترو، سرینیواس سای، مانیکانتا واراناسی، ناگا ماهش، رامش ردی، بیبی اوها ردی، کوشیک ماهاتا، سرنیواسا سائی

  • کارگردان

    ویجی کاناکامدالا

  • تهيه كننده

    ساهو گاراپاتی، هاریش پدی

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

دیده بان بازار کریپتو: بیت کوین، اتر همچنان زیان می بینند. Altcoins Leo، Stellar See Gains





منبع