دیده بان بازار کریپتو: بیت کوین، اتر همچنان زیان می بینند. Altcoins Leo، Stellar See Gains

اینها عبارتند از: Stellar، Leo، Iota، Nem و Gas.

در همین حال، تعداد کمی از ارزهای رمزنگاری شده علیرغم حرکت آهسته بازار توانستند به سود خود دست یابند.

سایر ارزهای رمزپایه محبوب مانند Binance USD، Avalanche، Litecoin و Chainlink نیز در روز پنجشنبه متحمل ضررهای جزئی شدند.

هدا خاطرنشان کرد: با این حال، شاخص ترس و طمع کریپتو از دیروز با 52 واحد افزایش یافته است.

اتر روز پنجشنبه 2.38 درصد از دست داد و بیت کوین را به سمت زیان ده نمودار قیمت کریپتو هدایت کرد. ارزش فعلی اتریوم 1854 دلار (تقریباً 1.5 میلیون روپیه) است. در روز گذشته، قیمت ETH 24 دلار (تقریباً 1979 روپیه) کاهش یافته است.

ارزش کلی بخش کریپتو در 24 ساعت گذشته 0.94 درصد کاهش یافت. طبق CoinMarketCap، سقف بخش در حال حاضر 1.13 تریلیون دلار (تقریبا 9312860 کرور) است.

اینها عبارتند از تتر، بایننس کوین، سکه دلار آمریکا، ریپل، کاردانو، دوج کوین، پولیگون، سولانا و شیبا اینو.

بیت کوین با فشار فروش مواجه شد، زیرا اظهارات تندروانه یک مقام فدرال رزرو نشان داد که هیچ دلیل قانع کننده ای برای توقف کاهش نقدینگی وجود ندارد. راجاگوپال منون، معاون وزیر ایکس به گجتز 360 گفت، احساسات سرمایه‌گذاران در میان داده‌های تولید ناامیدکننده از چین کاهش یافت و باعث شد BTC اولین ماه زیان خود در سال 2023 را پس از افزایش 60 درصدی در چهار ماه اول ثبت کند.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در اخبار دیگر، مقامات اتحادیه اروپا روز گذشته لایحه بازار دارایی های رمزنگاری شده (MiCA) را امضا کردند. بسیاری از مقررات MiCA در مورد شرکت های رمزنگاری در سال 2024 اجرایی خواهند شد.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

ماه می اولین ماه قرمز برای BTC و ETH در سال جاری بوده است. در واقع، 10 ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، همگی در وضعیت قرمز معامله می شوند. Shubham Hudda، CoinSwitch Markets Desk به Gadgets 360 گفت که این می تواند واکنشی به اظهارات روز گذشته مقام فدرال رزرو باشد که به احتمال افزایش نرخ بهره دیگر اشاره می کند.

اکثر ارزهای دیجیتال پشت سر BTC و ETH برچسب گذاری شده اند تا در تاریخ 1 ژوئن ضرر ثبت کنند.

بیت کوین روز پنجشنبه در نمودار قیمت کریپتو 3.54 درصد از دست داد. ارزش بیت کوین در 1 ژوئن، در زمان نگارش مقاله بر روی نقطه قیمت 26766 دلار (تقریباً 22 میلیون روپیه) بود. بیت کوین توانست از نظر قیمت 143 دلار (تقریباً 11793 روپیه) در 24 ساعت گذشته افزایش یابد، علیرغم اینکه نتوانست سود بیشتری از ماه می به دست آورد. بازار کریپتو در پس‌زمینه‌ی بحران مالی ایالات متحده که در ماه‌های اخیر ضخیم‌تر شده و منجر به تحولات مالی جهانی شده است، دچار رکود شده است. این به وضوح بر بازار بین المللی ارزهای دیجیتال نیز تأثیر گذاشته است.