ایلان ماسک می‌گوید: به‌روزرسانی اپلیکیشن توییتر برای توقف نمایش تب «برای شما» به‌طور پیش‌فرض


ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت روز شنبه اعلام کرد که توییتر به‌روزرسانی‌ای دریافت می‌کند که به برنامه اجازه می‌دهد آخرین فیدی را که کاربر مشاهده کرده است، به خاطر بسپارد. سرویس میکروبلاگینگ اخیراً برنامه‌های اندروید و iOS خود را با فید «For You» با توییت‌های توصیه‌شده به‌روزرسانی کرده است که به‌طور پیش‌فرض به کاربران نشان داده می‌شود. توییتر همچنین به کاربران این امکان را می دهد که با یک ضربه از صفحه جزئیات، توییت ها را نشانک کنند. ماسک همچنین فاش کرد که توییتر توییت‌های کاربران کشورهای دیگر را در ماه‌های آینده ترجمه و توصیه خواهد کرد.

در یک سری توییت در اوایل روز شنبه، ماسک گفت که توییتر به‌روزرسانی می‌شود تا به خاطر بیاورد آیا کاربر در فید توییت‌های توصیه‌شده (با برچسب برای شما)، فید Following یا لیست‌های شما در برنامه بوده است یا خیر و تغییر مجدد آن‌ها به آن را متوقف خواهد کرد. خوراک انتخاب شده او همچنین به یکی از کاربران پاسخ داد که تایید کرد این شرکت در حال کار بر روی توانایی شخصی سازی موقعیت این تب ها در برنامه است.

مشک نیز اعلام کرد که برنامه توییتر به‌روزرسانی شده است تا به کاربران اجازه دهد توییت‌ها را مستقیماً از صفحه جزئیات توییت بومرک کنند. این فرآیند نشانه گذاری یک توییت را به یک ضربه کوتاه کوتاه می کند.

گجت 360 توانست تأیید کند که این ویژگی در آخرین نسخه توییتر برای iOS عرضه شده است. به گفته مدیر عامل توییتر، این برنامه برای نمایش تعداد افرادی که یک توییت را نشانه گذاری کرده اند، پشتیبانی می کند.

ماسک همچنین ویژگی جدیدی را معرفی کرد که در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد. توییتر به‌طور خودکار توییت‌های کاربران کشورهای دیگر را ترجمه و توصیه می‌کند توضیح دادوی اضافه کرد که توئیت‌ها قبل از اینکه به کاربران توصیه شوند ترجمه می‌شوند.” اضافه.

توییتر اخیراً شرایط توسعه‌دهنده خود را به‌روزرسانی کرده است تا تمام مشتریان شخص ثالث را در پلتفرم میکروبلاگینگ ممنوع کند و در واقع مشتریان محبوب توییتر مانند Tweetbot، Twitteriffic و Fenix ​​را از بین ببرد. توسعه دهندگان قبلا شروع کرده اند اطلاع رسانی به کاربران که آنها دارند توسعه متوقف شد در برنامه‌های خود، در حالی که توسعه‌دهنده Tweetbot اعلام کرده است که در حال کار بر روی یک برنامه جدید برای Mastodon، سرویس رایگان و منبع باز است که از شبکه‌های اجتماعی خود میزبان پشتیبانی می‌کند و از زمان تصاحب توییتر توسط ماسک در سال گذشته، محبوبیت آن افزایش یافته است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

T-Mobile می گوید اطلاعات 37 میلیون مشتری در دومین نقض داده در 2 سال گذشته قرار گرفتند

ویدیوی برگزیده روز

چگونه تلفن های هوشمند به شهروندان سالخورده قدرت می بخشد





منبع