باتری یو پی اس چیست؟ بهترین باتری UPS قیمت انواع-مستر انرژی پلاس

این روش یکی از مقرون به صرفه ترین برنامه هایی است که می توانید برای اطمینان از عملکرد سیستم و جلوگیری از خرابی های پر هزینه انجام دهید. زمانی که یک باتری UPS سرب اسیدی شارژ یا دشارژ می شود، در ابتدا فقط بر روی مواد شیمیایی واکنش دهنده تاثیر دارد که در رابط بین الکترود ها و الکترولیت ها موجود است. کم کم و با گذشت زمان، باری که در مواد شیمیایی سطح مشترک ذخیره شده است و اصطلاحا به آن بار رابط می گویند، همزمان با انتشار این مواد شیمیایی در سراسر حجم این ماده فعال پخش می شود. در باتری­‌های لیتیوم یونی کاتد از اکسید فلز و آند از گرافیت کربن ساخته شده است که هر دو در الکترولیت مایع ساخته شده از نمک لیتیوم و حلال خالص غوطه‌ور می‌باشند.

در واقع درصد زیادی از این عدم نیاز به نگهداری، مربوط به عدم نیاز تعویض مایع درون باتری یو پی اس می شود. معمولا آلیاژ به کار رفته در ساخت بدنه و محفظه نگهدارنده باتری یو پی اس، از مواد مقاومی در نظر گرفته می شود تا مقاومت باتری UPS در شرایط مختلف یا برخی ضربات، افزایش پیدا کند. مناسب ترین باتری یو پی اسی که می توانید برای استفاده در دما های بالا انتخاب کنید، باتری نیکل کادمیوم است. میزان تحمل این باتری یو پی اس در مقابله با تخلیه های عمیق بسیار زیاد است و عمر چرخه بالایی هم دارد، در نتیجه قیمت باتری نیکل کادمیوم هم کمی نسبت به انواع دیگر گران mrenergyplus تر می شود.

باتری یو پی اس زیکو 28 آمپر 12 ولت

باتری یو پی اس چیست؟ بهترین باتری UPS قیمت انواع-مستر انرژی پلاس این کمپانی کره ای با رعایت استاندارد ها و استفاده از تکنولوژی باز ترکیب اکسیژن، توانسته استفاده از این باتری ها را بدون نیاز به نگهداری و بازدید باتری یا تنظیم آب و اسید فراهم سازد. سیستم مدیریت باتری یو پی اس در هر باتری و همچنین در یک کنترل کننده اصلی سیستم UPS قرار دارد. این سیستم مدیریت جریان شارژ، ولتاژ و تعادل ولتاژ را بر عهده دارد و تنظیمات لازم را برای از بین بردن هر گونه احتمال افزایش دما را در بر می گیرد. در صورتی که درجه حرارت ایجاد شده بیشتر از سطح ایمن باشد، سیستم مدیریت وارد عمل شده و باتری یو پی اس یا رشته باتری را با توجه به موقعیت UPS، به روش های مختلفی قطع می کند. همزمان با این موضوع نیز از طریق مانیتور کابینت باتری یو پی اس و هشدار UPS این قطعی را به کاربر اطلاع می دهد. باطری نیکل کادمیوم زمان ذخیره سازی بسیار طولانی دارد و این ویژگی در شرایطی که به صورت کامل دشارژ شود، به اوج خود می رسد.

  • باتری های خوردو جوری ساخته و طراحی شده اند که درحال حرکت کار می کنند و کاملا مناسب خوردو ها می باشند به صورتی که اگر خودرو مدت زیادی کار نکند باتری ان خالی می شود.
  • در سایت ایمن یو پی اس نمونه‌های مختلف منبع تغذیه اضطراری را برای بررسی دقیق‌تر در دسترس شما قرار دارد.
  • بسیاری از ادارات دولتی، بانک ها، و همچنین شرکت های خصوصی به این باتری ها برای حفاظت از تجهیزاتشان نیازمند هستند.
  • این نوع باتری به طور معمول از سری باطری های چرخه عمیق یا دیپ سایکل به شمار می رود که با وجود داشتن جریان کم اما انرژی ثابتی را ایجاد می کند، تا از این طریق بتواند مدت زمان طولانی تری را از سیستم UPS پشتیبانی کند.
  • این گرمای تولید شده می تواند بستگی به دلایل مختلفی مثل شارژ بیش از حد باتری یو پی اس، آسیب های داخلی و یا حتی افزایش بیش از حد دمای محیط، داشته باشد و ممکن است هیچ هشدار یا علامتی هم از خود نشان ندهد.

فروش اینترنتی باتری یو پی اس را در سایت خانه باتری جهت سهولت در خرید و قیمت مناسب برای مشتریان محترم فعال نماید، امید است که بتوانیم خدمت کوچکی در این زمینه به هموطنان عزیز بنماییم. این نوع باطری برق AC را به جریان DC تبدیل کرده و به باتری قابل شارژ منتقل می‌کند. بعد از این عمل، جهت تأمین برق محافظت شده، آن را به جریان‌های 120 یا 230 ولت AC تبدیل می‌کند. یو پی اس آنلاین، در زمان نوسان برق نیز به کار آمده و انرژی الکتریکی لوازم برقی را تأمین می‌کند. در مواقعی که نقص فنی یا افزایش دمای بیش از حد رخ می‌دهد، باتری UPS آنلاین وارد وضعیت Bypass می‌شود. از جمله مهمترین مواردی که هنگام خرید باتری های یو پی اس مطرح می شود بحث ضمانت و گارانتی این محصولات است.

باتری یو پی اس ۱۲ ولت ۲۸ آمپر صبا باتری

همانطور که قبلا اشاره شد یکی از عوامل موثر در زمان برق­‌دهی یوپی اس ، ولتاژ و آمپر ساعت باتری می­‌باشد که بر روی آن درج شده است. شما می­‌توانید بر اساس زمان برق­‌دهی مورد نیاز خود از طریق فرمول زیر، مدل دقیق باتری یو پی اس مناسب خود را انتخاب و خریداری نمائید.. یکی از مسائل مهمی که خریداران به آن توجه می‌کنند، قیمت باتری یو پی اس است.

این حد پایین را ولتاژ قطع می­ گویند و باتری نباید پایین­ تر از آن ولتاژ کار کند. زمانی که ولتاژ به حداقل میزان برسد، مدار محافظ باتری را از مدار خارج می­کند و مانع از خراب شدن باتری می­شود. بر اساس قانون آرنیوس، به ازای هر 10 درجه سانتیگراد افزایش دما بالای رنج 20 الی 25 درجه، عمر باتری نصف می­شود. مقدار ظرفیت نامی باتری­ ها بر حسب آمپر ساعت توسط سازندگان مشخص می­‌شود. انجام این کار توصیه نمی شه چون عمر باتری تون تمام شده و بسرعت دوباره ولتاژ افت می کنه و با اضافه کردن باتری دو ولتی مشکل حل نمی شه ترجیحا باتری رو تعویض کنید. در نهایت در بازار متنوع فعلی باتری U.P.S ارزان و گران متفاوتی وجود دارند.