بایننس به زودی صرافی کریپتو محور ژاپن را راه اندازی می کند و انطباق با مقررات را تضمین می کند

از 30 نوامبر، پلتفرم جهانی بایننس در ژاپن متوقف می شود. قبل از آن، صرافی مشتریان ژاپنی خود را به پلتفرم جدید خود منتقل می کند.

ژاپن که در ماه های اخیر به عنوان یکی از رقبای جهانی برای تبدیل شدن به یک کانون وب 3 ظاهر شده است، در حال جذب بازیگران این صنعت است تا قدم های بیشتری را طی کنند و فعالیت های خود را در این کشور آسیایی راه اندازی کنند. یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، اکنون به راه‌اندازی یک صرافی جدید متناسب با جامعه سرمایه‌گذاران ژاپنی نزدیک‌تر شده است. این شرکت قصد دارد صرافی ارز دیجیتال آینده را در سومین اقتصاد بزرگ جهان در طول فصل تابستان 2023 راه اندازی کند.

براساس داده‌های Statista، تا پایان سال 2021، تعداد حساب‌های دارایی رمزنگاری شده در ژاپن به حدود 5.48 میلیون رسید.

بایننس قبلاً در ژاپن فعالیت می کرد، اما به دلیل نداشتن مجوزهای مربوطه در سال 2018 مجبور به کناره گیری شد. در آن زمان، آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) اصرار داشت که بایننس قبل از از سرگیری خدمات در ژاپن، مدارک انطباق را ارائه دهد.

در همین حال، Coinbase و Kraken از جمله صرافی‌های رمزنگاری هستند که در حال حاضر به عنوان بخشی از سازمان‌دهی مجدد داخلی، فعالیت خود را در ژاپن به پایان رسانده‌اند.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

هیاهو در مورد برنامه ریزی صرافی ارز دیجیتال برای ورود مجدد به بازار ژاپن از سپتامبر سال گذشته آغاز شده بود.

در همین حال، بانک ژاپن (BoJ)، تصمیم گرفته است تا رویکرد تحلیلی دقیق و کاملی را برای معرفی ارز دیجیتال بانک مرکزی خود (CBDC)، که در حال حاضر به عنوان “ین دیجیتال” شناخته می شود، اتخاذ کند. انتظار می رود ژاپن تا سال 2026 در مورد عرضه ین دیجیتال تصمیم بگیرد.

انتظار می‌رود این صرافی رمزارز در حدود اول آگوست شروع به انتقال کاربران از پلتفرم جهانی خود به صرافی ژاپن محور کند.

با توجه به بحث‌های جاری پیرامون قوانین بین‌المللی ارزهای دیجیتال، تنظیم‌کننده‌های مالی ژاپن از نهادهای نظارتی جهانی خواسته‌اند تا نهایی کنند که با بخش کریپتو باید مانند بانک‌های سنتی در سراسر جهان رفتار شود.

بایننس ژاپن در ابتدا فقط سی ارز رمزنگاری شده را برای معاملات لحظه ای فهرست می کند. این شرکت قصد دارد بررسی کند که تمام توکن های فهرست شده در مبادله آن در کشور مطابق با مقررات محلی هستند. طبق گزارشی که توسط Bitcoin.com روز دوشنبه منتشر شد، بایننس دارایی‌های دیجیتالی بیشتری را اضافه خواهد کرد که می‌توانند در ژاپن معامله یا خریداری شوند.

فومیو کاشیدا، نخست وزیر جدید ژاپن، در جستجوی یافتن راه حل های «سرمایه داری جدید» برای تقویت اقتصاد این کشور بوده است. در ماه مه سال گذشته، کیشیدا گفته بود که ژاپن یک محیط تبلیغاتی برای وب 3، بلاک چین، NFT و متاورس ایجاد و تقویت خواهد کرد.

بایننس ژاپن یک فرآیند شناسایی دقیق KYC خواهد داشت که کاربران برای استفاده از این پلتفرم برای تجارت دارایی های دیجیتال باید طی کنند.

همانطور که مقامات ژاپنی می گویند، فناوری کریپتو به خودی خود برای به خطر انداختن ثبات مالی سرمایه گذاران کریپتو مقصر نیست. بلکه این فقدان قوانین حاکم بر بخش است که نتوانسته است بخش را برای تعامل با آن ایمن کند.

بایننس، تحت مدیریت چانگ پنگ ژائو، موسس و مدیر عاملش، قصد دارد به مجوزدارترین صرافی ارز دیجیتال در جهان تبدیل شود. با این صرافی جدید در ژاپن، این شرکت ضمانت کرده است که کاملاً با قوانین این کشور مطابقت دارد.