پری دریایی کوچولو با کلکسیون 185 میلیون دلاری باکس آفیس را موج می زند

او یادآور شد که شیر شاه در سال 2019 و زیبا و هیولا در سال 2017 به ترتیب 191.8 میلیون دلار (حدود 1584 کرور) و 174.8 میلیون دلار (حدود 1444 کرور) در تعطیلات آخر هفته خود کسب کردند.

در جایگاه پنجم کمدی اکشن جدید سونی The Machine قرار گرفت که 5.8 میلیون دلار (حدود 48 کرور) درآمد داشت و بر اساس استندآپ روتین کمدین آمریکایی برت کرایشر ساخته شده است.

ناظر صنعت Exhibitor Relations روز یکشنبه گزارش داد که نسخه لایو اکشن پری دریایی کوچولو از دیزنی در آخر هفته افتتاحیه خود، در تعطیلات روز یادبود ایالات متحده، رتبه اول باکس آفیس آمریکای شمالی را به دست آورد. بازسازی انیمیشن سال 1989 یک شاهزاده خانم زیر آب که صدای خود را در پی عشق واقعی در خشکی رها می کند، با بازی هالی بیلی خواننده پاپ و ملیسا مک کارتی، 117.5 میلیون دلار (حدود 971 کرور) در باکس آفیس ایالات متحده و کانادا به دست آورد. و 68 میلیون دلار دیگر (حدود 561 کرور روپیه) در سطح بین المللی، Exhibitor Relations گفت.


سامسونگ گلکسی A34 5G اخیرا توسط این شرکت در هند در کنار گوشی هوشمند گران قیمت Galaxy A54 5G راه اندازی شد. عملکرد این گوشی در برابر Nothing Phone 1 و iQoo Neo 7 چگونه است؟ ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.

فیلم نگهبانان کهکشان دیزنی جلد. 3 و فیلم برادران سوپر ماریو از کمپانی یونیورسال نیز از آخر هفته گذشته هرکدام یک رتبه سقوط کردند و در جایگاه های سوم و چهارم قرار گرفتند و 25.3 میلیون دلار (حدود 209 کرور) و 7.7 میلیون دلار (حدود 64 کرور) درآمد داشتند.

جمع 10 نفر برتر عبارت بودند از:

  1. درباره پدرم (5.3 میلیون دلار)
  2. قندهار (3 میلیون دلار)
  3. شما به احساسات من آسیب می زنید (1.8 میلیون دلار)
  4. Evil Dead Rise (1.2 میلیون دلار)
  5. باشگاه کتاب: فصل بعدی (1.2 میلیون دلار)

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید شده است.)

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

با این حال، آریل و دوستانش توانستند فیلم شماره یک فیلم Fast X را در هفته گذشته به رتبه دوم برسانند، با فیلم اکشن یونیورسال که تنها 29.5 میلیون دلار (حدود 244 کرور) در دوره جمعه تا دوشنبه به دست آورد.

این کمتر از نیمی از چیزی است که فیلم، بخشی از فرانچایز Fast & Furious با بازی وین دیزل، در افتتاحیه آخر هفته گذشته خود ساخته است.

علیرغم رتبه اول، تحلیلگر دیوید ای. گراس خاطرنشان کرد که اولین فیلم ماجراجویی در آب بزرگترین آخر هفته افتتاحیه یک اقتباس لایو اکشن دیزنی نیست.

گراس در خبرنامه FranchiseRe نوشت: «در طول ده سال گذشته، دیزنی بازسازی های لایو اکشن را به یک پدیده قدرتمند تبدیل کرده است.