برندگان جایزه اپ استور اپل در سال 2022 معرفی شدند، BeReal اپلیکیشن سال نام گرفت


اپل فهرست برندگان جایزه اپ استور 2022 خود را منتشر کرده است تا 15 برنامه و بازی برتر سال را در دسته های آیفون، آی پد، مک، اپل واچ و اپل تی وی مشخص کند. این فهرست شامل اپلیکیشن جدید رسانه‌های اجتماعی BeReal، ابزار بهره‌وری GoodNotes 5، اپلیکیشن سه‌بعدی تبارشناسی خانواده MacFamilyTree 10، پلتفرم سرگرمی آمریکای لاتین ViX و ردیاب تمرین Gentler Streak است. غول فناوری کوپرتینویی Apex Legends Mobile، Moncage، Inscryption و El Hijo را به ترتیب به عنوان بهترین عناوین بازی در App Store برای iPhone، iPad، Mac و Apple TV اعطا کرده است.

لیست انتخاب های این شرکت برای برترین برنامه ها و بازی های سال 2022 در یک پست وبلاگی اعلام شد. تیم کوک، مدیر عامل اپل در بیانیه‌ای گفت: همه برنامه‌ها و بازی‌های موجود در این فهرست «چشم‌اندازی تازه، متفکرانه و واقعی را ارائه می‌کنند».

این شرکت همچنین به طور جداگانه فهرستی متشکل از پنج «برنده تأثیر فرهنگی» منتشر کرد، که شرکت ادعا می‌کند با «درگیر شدن عمیق‌تر با احساسات آن‌ها» «تأثیر ماندگاری بر زندگی مردم و تأثیرگذاری بر فرهنگ» داشته‌اند. برنامه رفاه عاطفی – ما چگونه احساس می کنیم، برنامه قصه گو که بی عدالتی های سیستمی مسکن و تأثیر آن بر افراد رنگین پوست را نشان می دهد – Dot’s Home، برنامه ویجت – Locket Widget، برنامه هیدراتاسیون Waterllama فهرست برندگان تأثیر فرهنگی امسال را تکمیل می کند، و برنامه کاوش تاریخ Inua – داستانی در یخ و زمان فهرست جوایز را در رده تأثیر فرهنگی تکمیل کرد.

BeReal به عنوان اپلیکیشن سال آیفون معرفی شده است، در حالی که GoodNotes 5 عنوان اپلیکیشن سال اپل را دریافت کرده است. در همین حال، MacFamilyTree 10 اپلیکیشن سال مک است. ViX به عنوان برنامه Apple TV سال انتخاب شد، در حالی که Gentler Streak عنوان اپلیکیشن سال اپل واچ را از آن خود کرد.

علاوه بر این اپلیکیشن ها، اپل بهترین بازی های موجود در اپ استور را معرفی کرد. Apex Legends Mobile جایزه بهترین بازی سال آیفون را از آن خود کرد. در همین حال، Moncage عنوان بهترین بازی سال iPad را دریافت کرد.

اپل Inscryption را به عنوان بهترین بازی مک انتخاب کرد، در حالی که El Hijo به عنوان بهترین بازی تلویزیون اپل معرفی شد. Wylde Flowers به ​​عنوان بهترین بازی آرکید اپل انتخاب شد.

طبق معمول، برندگان بهترین برنامه‌ها و بازی‌ها جوایز فیزیکی اپ استور را دریافت می‌کنند که لوگوی آبی امضا شده اپ استور روی آلومینیوم 100 درصد بازیافتی، همراه با نام برندگان حک شده در سمت دیگر آن قرار دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع