بهترین خرید پس از کاهش فروش و پیش بینی سود با استناد به افزایش تورم، مشاغل را اصلاح می کند

برای سه ماهه دوم مالی Best Buy، انتظار دارد فروش قابل مقایسه 13 درصد کاهش یابد. با این حال، درآمد این سه ماهه باید تقریباً 7.5 درصد بیشتر از سه ماهه دوم سال 2020 باشد.

این تعدیل مشاغل پس از آن صورت می گیرد که Best Buy پیش بینی فروش سالانه و سود خود را در اواخر ماه گذشته کاهش داد، به این دلیل که تورم فزاینده ای که هزینه مصرف کنندگان برای ابزارها را کاهش داده است، کاهش داد. شرکت مستقر در مینیاپولیس بازتاب والمارت داشت که چند روز قبل چشم انداز سود خود را کاهش داد. بزرگ‌ترین خرده‌فروش کشور گفت که قیمت‌های بالاتر در مایحتاج اولیه، خریداران را مجبور به کاهش اقلام دلخواه خود می‌کند.

والمارت همچنین در اوایل این ماه اعلام کرد که به عنوان بخشی از تلاش برای بازسازی، مشاغل در دفتر مرکزی شرکت خود را کاهش می دهد.

Best Buy قرار است نتایج فصلی خود را در 30 آگوست گزارش کند.




منبع

Best Buy در ماه گذشته گفت که اکنون انتظار دارد فروش امسال در فروشگاه های باز شده حداقل یک سال 11 درصد کاهش یابد که بسیار تندتر از افت 3 تا 6 درصدی که در ابتدا در ماه می پیش بینی کرده بود.

Best Buy، بزرگترین زنجیره لوازم الکترونیکی مصرفی کشور، در تلاش برای انطباق با تغییرات جدید در رفتار مصرف کننده با کاهش ویروس، مشاغل را کاهش می دهد.

Best Buy در بیانیه ای که به آسوشیتدپرس ارسال شد، گفت: “ما همیشه در حال ارزیابی و توسعه تیم های خود هستیم تا مطمئن شویم که در حال خدمت به مشتریان خود هستیم.” ما تنظیماتی را در تیم‌هایمان انجام داده‌ایم که شامل حذف تعداد کمی از نقش‌ها می‌شود.»

Best Buy از اعلام تعداد مشاغل خودداری کرد، اما وال استریت ژورنال، که اولین بار این خبر را گزارش کرد، تخمین زد که صدها شغل در سطح فروشگاه وجود دارد.

با این حال، آخرین عکس فوری از کل بازار کار ایالات متحده همچنان قوی است، حتی در حالی که تورم به شدت ادامه دارد و بر همه انواع مشاغل تأثیر می گذارد. هفته گذشته، دولت گزارش داد که بیکاری یک مرتبه دیگر کاهش یافته است، از 3.6 درصد به 3.5 درصد، که با پایین ترین سطح بیش از 50 سال اخیر که درست قبل از شیوع بیماری همه گیر ثبت شده بود، مطابقت دارد. اقتصاد اکنون تمام 22 میلیون شغل از دست رفته در مارس و آوریل 2020 زمانی که کووید-19 ایالات متحده را درگیر کرد، بازگردانده است.