بهترین مارک لپ تاپ چیست ؟

صفحه نمایش بزرگ 15.6 اینچ یا 39.62 سانتی متری RV509 وضوح تصویر 1366×768 پیکسل دارد و وزن آن چیزی در حدود 2.4 کیلوگرم میباشد که برای یک نوت بوک با نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی وزن مناسبی است. نمایشگر این لپ تاپ LED Backlight بوده و عمر باتری آن حدود 8 ساعت است. باتری در لپ تاپ هایی که از پردازنده های سندی بریج استفاده می کنند، دوام بیشتری دارد و سه تا چهار ساعت عمر باتری برای اغلب مدل ها رایج است. یکی از فناوری های مرتبط با صفحه نمایش سیستم نور پس زمینه است و در برخی مدل ها از شیوه تامین نور LED استفاده می شود. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 12 اینچی LED با مجله خبری novinraya رزولوشن 1280×800 است. F215 دارای Cache 6MB بوده و دارای RAM 6GB DDR3 و HDD 640GB است . لپتاپ ها عموما دارای قابلیت ارتقای قطعات و متعلقات نیستند مگر در مواردی مثل RAM و دیسک سخت (HDD). لپتاپ ها از قطعات متعددی ساخته می شوند که با وجود کیفیت بالای ساخت امکان خرابی و عیب مجله خبری novinraya دارند. بازار کامپیوترهای همراه یا لپ تاپ ها یکی از متنوع ترین و پر مهره ترین بازارهای فعلی در عرصه دیجیتالی به شمار می رود.

یکی از ویژگی های کارت های گرافیکی ساخت انویدیا کمک به پردازش در برخی نرم افزارها مانند فتوشاپ و تبدیل فرمت های صوتی و تصویری است. پردازنده این نوت بوک ها از نوع Core i7 اینتل و از خانواده Sandy Bridge است. سرعت هارددیسک ها با تعداد چرخش صفحه های هارد مشخص می شود و سه سرعت 4200، 5400 و 7200 دور در دقیقه برای هارددیسک لپ تاپ ها مورد استفاده است. پس از این قسمت، تعداد پورت ها حائز اهمیت هستند. در مورد پردازنده ویژگی هایی مانند تعداد هسته، فرکانس و حافظه درونی مهم هستند و علاوه بر آن پلتفرم سیستم نیز اهمیت دارد. این لپ تاپ بلندگو های فوق العاده ای دارد که صدایی قوی و با وضوح و کیفیت بالا تولید می کنند. در مورد پردازنده چندین انتخاب وجود دارد که شامل نسل های قدیمی و جدید اینتل و AMD است. سعی کنید دستگاه شما دارای گارانتی معتبری باشد و یا حداقل اگر آن را بدون گارانتی می خرید از وجود مرکز سرویس و خدمات پس از فروش آن در نزدیکی محل سکونت تان مطمئن شوید. نوت بوک اچ پی سری DV6، مدل دیگری از سری پاویلیون HP می باشد.

یک شرکت مستقل به عنوان تولید کننده لپ تاپ که هنوز در ابتدای بازار یابی خود درمورد فروش محصولات خود می باشد.کارایی متوسط لپ تاپ های تولیدی که اخیرا به تنوع مدلهای آن افزوده شده و قیمت بالای آن به همراه چگونگی ارائه خدمات پس از فروش و نبود اطلاع رسانی گسترده توسط این شرکت بویژه در مورد کیفیت قطعات ساخت لپ تاپ های آن و همچنین نوبد یک شاخص بارز در لپ تاپ های آن می رود تا تردیدی جدی در کاربری که به مدلهای آن نظر می افکند بوجود آورد.گذر زمان نشان خواهد داد که این شرکت چقدر در عرصه رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خود موفق عمل خواهد کرد. از قدرت و قیمت مناسبی بهره می برد و همین امر آن را به دومین فروشنده جهانی لپ تاپ بدل ساخته است.ضمن اینکه برند فوق الذکر تقریبا مادام العمر کارایی خود را حفظ می کند مگر اینکه یکی از قطعات اصلی سخت افزاری آن دچار مرگ مغزی غیر قابل برگشت شود! کیفیت تصویر بالای آن به همراه قیمت مناسب، ASUS G74SX-BBK8 را به انتخابی مناسب برای هواداران بازی تبدیل کرده است. سری F لپ تاپ های Vaio بیش از سایر لپ تاپ ها نظر کاربران را به خود جلب کرده و علت اصلی آن نیز استفاده از درایو پخش کننده سه بعدی Blu-Ray و قابلیت تبدیل دو بعدی به سه بعدی است.

مدل هایی که شماره سری آنها با عدد شش آغاز می شود جدیدتر هستند. اگر کارت گرافیکی ساخت انویدیا بود بهتر است از کارت های سری پنج این شرکت باشد مانند جیفورس GT 540 یا GT 550. این مدل ها برای بازی هم مناسب هستند. سازنده لپ تاپ های خوش دست و سازگار با هر تیپ سلیقه و کاربری و با کارایی متوسط مورد علاقه کاربرانی است که برای بار اول اقدام به خرید لپ تاپ می نمایند.قیمت بالای آن و سازگاری نرم افزاری صرف با سیستم عامل مک از جمله نکات بارز در هنگام در نظر داشتن این برند خواهد بود. علاوه بر امکان 3D بودن نمایش در این لپ تاپ ، مشخصات سخت افزاری چندان پیشرفته ای در این مدل بکار نرفته است . در مدل های حرفه ای از وضوح 1080×1920 استفاده می شود که به آن، استاندارد 1080P یا اصطلاحا Full HD می گویند. برخی از مدل ها از همان هسته گرافیکی پردازنده استفاده می کنند و دارای کارت گرافیکی مستقل نیستند. برندهای اسوس و لنوو، اکنون در بازار ایران دارای جایگاه مناسبی هستند و استقبال از آنها در حد مطلوبی است. پس Asus G74SX-BBK7 برای شما طراحی شده است. پس لازم است بدانید دستگاهی که می خرید باید نیازهای پردازشی و گرافیکی شما را تا حداقل 2 سال برطرف سازد.