به‌روزرسانی Android 13 QPR2 Beta 3 برای تلفن‌های هوشمند سازگار Google Pixel منتشر شد: همه جزئیات

غول جستجو همچنین چندین مشکل را لیست کرده است که با آخرین به‌روزرسانی بتا برطرف شده‌اند که شامل مشکلی می‌شود که در آن اعلان‌های گروهی به‌جای لبه‌های گرد تم Android 13 به‌طور نادرست با گوشه‌های مستقیم نمایش داده می‌شوند، مشکل نشانگر اتصال VPN، برنامه پس‌زمینه فعال. نمایش نادرست اعلان‌ها، عدم امکان دسترسی به منوی سرریز در کاشی تنظیمات سریع و پشتیبانی از لرزش طولانی هنگام دریافت اعلان‌ها.

Android 13 QPR2 Beta 3 به عنوان آخرین به‌روزرسانی بتا، پیش از انتشار پایدار آتی، در گوشی‌های هوشمند Google Pixel عرضه می‌شود. آخرین به‌روزرسانی بتا برای کاربران واجد شرایط دستگاه Google Pixel که دستگاه‌های Pixel 4a، Pixel 4a 5G، Pixel 5، Pixel 5a، Pixel 6، Pixel 6a، Pixel 6 Pro، Pixel 7 یا Pixel 7 Pro خود را در دستگاه ثبت کرده‌اند در دسترس خواهد بود. برنامه اندروید بتا برای پیکسل. این به روز رسانی چندین رفع اشکال، بهبود عملکرد و ثبات و بهینه سازی ها را به همراه دارد.

طبق یادداشت‌های انتشار گوگل برای آخرین به‌روزرسانی بتا، این به‌روزرسانی همچنین شامل به‌روزرسانی وصله امنیتی ماهانه برای ژانویه است.

سایر رفع‌ها شامل خرابی برنامه‌های پیام‌رسان، مشکل GPU که مانع از استفاده برنامه‌ها از جلوه‌های بصری خاص می‌شود، و مشکل راه‌انداز Pixel که از استفاده از قفل الگو با فعال‌شده Google Assistant جلوگیری می‌کند، همراه با سایر اشکالات است.

غول جستجوی متعلق به Alphabet در مورد آخرین به روز رسانی بتا برای دستگاه های پیکسل از طریق حساب رسمی خود در Reddit اعلام کرد. در این پست، گوگل اشاره می‌کند که Android 13 QPR2 Beta 3 (T2B3.230109.002) برای دستگاه پیکسل واجد شرایط در دسترس خواهد بود. اینها عبارتند از Pixel 4a، Pixel 4a 5G، Pixel 5، Pixel 5a، Pixel 6، Pixel 6a، Pixel 6 Pro، Pixel 7 یا Pixel 7 Pro.

گوگل می‌گوید آخرین به‌روزرسانی بتا به‌صورت آنلاین (OTA) منتشر می‌شود و کاربرانی که قبلاً دستگاه‌های خود را در برنامه Android Beta ثبت نام کرده‌اند، اعلانی دریافت می‌کنند که از آنها می‌خواهد آخرین به‌روزرسانی بتا را نصب کنند. کاربرانی که در برنامه بتا ثبت نام نکرده اند و مایل به نصب آخرین به روز رسانی هستند، می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی ثبت نام، در برنامه ثبت نام کنند.

این شرکت خاطرنشان می کند که ممکن است تا ۲۴ ساعت طول بکشد تا کاربرانی که به تازگی ثبت نام کرده اند، به روز رسانی OTA را دریافت کنند. با این حال، کاربران همچنین می‌توانند به‌روزرسانی را به صورت دستی با پیمایش به بررسی کنند تنظیمات > سیستم > به روز رسانی سیستم به منظور دانلود و نصب آپدیت Android 13 QPR2 Beta 3.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع