به روز رسانی ژوئن گوگل ویژگی های جدید، سه ویجت را برای اندروید به ارمغان می آورد: همه جزئیات


Google I/O 2023 شاهد بود که غول جستجو به طور مکرر به ما گفت که به هوش مصنوعی اهمیت می دهد، در کنار عرضه اولین تلفن تاشو و تبلت با برند پیکسل. امسال، این شرکت قصد دارد اپلیکیشن ها، خدمات و سیستم عامل اندروید خود را با فناوری هوش مصنوعی سوپرشارژ کند. ما در مورد این و موارد بیشتر در Orbital، پادکست Gadgets 360 بحث می کنیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

علاوه بر این، گوگل سه ویجت جدید – Google Finance، Google TV و Google News – را برای تلفن‌ها و تبلت‌ها ارائه می‌کند. این به کاربران این امکان را می‌دهد تا صفحه اصلی دستگاه‌های خود را با میانبرها سفارشی کنند و فیلم‌ها و پیشنهادات سهام و عناوین مهم را مستقیماً در نوک انگشتان خود بیابند.

Emoji Kitchen به عنوان بخشی از حذف ویژگی های ژوئن در حال ارتقا است. اکنون، کاربران می‌توانند شکلک‌ها را به استیکر تبدیل کنند تا به عنوان پیام از طریق Gboard ارسال کنند.

گوگل در تاریخ 1 ژوئن، از طریق یک پست وبلاگی از اضافه شدن ویژگی های جدید به زودی به تلفن های هوشمند، تبلت های اندرویدی و ساعت های هوشمند Wear OS خبر داد. Google Play Books قابلیت “Reading Practice” را دریافت می کند. این حالت جدید به خوانندگان کمک می کند تا واژگان و مهارت های درک مطلب خود را با استفاده از تلفن ها یا تبلت های اندرویدی خود بهبود بخشند. با این کار، خوانندگان می توانند تلفظ کلمات ناشناخته را بشنوند، کلمات اشتباه تلفظ شده را تمرین کنند و بازخورد را در زمان واقعی دریافت کنند. این توسط کتاب‌های الکترونیکی که با نشان «تمرین» در «کتاب‌های Google Play» مشخص شده‌اند پشتیبانی می‌شود.

علاوه بر این، گزارش Dark Web که قبلاً برای دارندگان حساب Google One در ایالات متحده در دسترس بود، در حال انتشار گسترده‌تری است. این ویژگی برای اولین بار در I/O 2023 معرفی شد، این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا بررسی کنند که آیا جزئیات آنها در Dark Web در معرض دید قرار گرفته است یا خیر و راهنمایی در مورد اقداماتی که می توانند برای محافظت از خود به صورت آنلاین انجام دهند، دریافت کنند. اعضای Google One در ایالات متحده می‌توانند اطلاعات شخصی اضافی مانند شماره امنیت اجتماعی خود را از طریق وب‌سایت و برنامه اسکن کنند. گزارش دارک وب در ماه های آینده در 20 کشور جهان عرضه خواهد شد.

گوگل در روز پنجشنبه از مجموعه ای از ویژگی ها برای تلفن های هوشمند، تبلت های اندرویدی و ساعت های هوشمند Wear OS رونمایی کرد. آخرین پیشرفت ها شامل سه ویجت جدید برای Google Finance، Google TV و Google New برای سفارشی کردن صفحه اصلی تلفن یا تبلت اندرویدی است. علاوه بر این، به‌روزرسانی ویژگی ماه ژوئن Google حالت «Reading Practice» را در Google Play Books برای بهبود واژگان و مهارت‌های درک کاربران به ارمغان می‌آورد. Emoji Kitchen اکنون به کاربران اجازه می دهد تا شکلک های مورد علاقه خود را در استیکرها مجدداً ترکیب کنند. علاوه بر این، غول فناوری گزارش‌های Dark Web را در دسترس دارندگان حساب Google One در ایالات متحده ارائه می‌کند.