تاریخ انتشار Alan Wake II برای 17 اکتبر تعیین شد، تریلر بازی Haunting دریافت می شود

Alan Wake II به تازگی یک تاریخ انتشار دریافت کرده است، و نکته ای از اوایل این هفته را تأیید می کند که یک پنجره پاییز/پاییز را پیشنهاد می کند. در جریان رویداد PlayStation Showcase که اوایل پنجشنبه برگزار شد، توسعه دهنده Remedy Entertainment تایید کرد که دنباله این بازی ترسناک فراطبیعی در تاریخ 17 اکتبر برای PC، PS5 و Xbox Series S/X منتشر خواهد شد. قهرمان جدید مامور اف‌بی‌آی، ساگا اندرسون، صحنه را با قهرمان اصلی ما در این دنباله به اشتراک می‌گذارد، که ژانر آن را نیز به سمت وحشت بقا منحرف می‌کند. این استودیو همچنین یک تریلر از گیم پلی بازی منتشر کرده است که به نظر کاملاً یادآور بازسازی های اخیر Resident Evil است – این یک نکته مثبت است.

تریلر Alan Wake 2 با صداپیشگی ویک آغاز می‌شود، که به نظر می‌رسد در پرتگاه پژواک که همان مکان تاریک است گیر افتاده است. او می‌گوید: «من اینجا در این کابوس گیر افتاده‌ام. “من برای فرار می نویسم. هر کلمه گامی به جلو به سوی تاریکی است.» نوشته کاملا مونولوگ-سنگین و تکه تکه به نظر می رسد که به ساختار بازی مربوط می شود. با گنجاندن قهرمان جدید، بازیکنان می‌توانند داستان‌های Wake یا Anderson را به هر ترتیبی که می‌خواهند بازی کنند. سفرهای آنها در هم تنیده است، اما هرکدام به مسیرهای آزاردهنده جداگانه ای منتهی می شوند تا رمز و راز مربوط به یک سری قتل های آیینی را که آبشار روشن را تهدید می کنند، برملا کنند – بله، این همان مکان اصلی است. آلن ویک.

ویک به نوشتن ادامه می دهد: «همه ما در یک داستان ترسناک گرفتار شدیم. داستان ترسناک ما را مرده می‌خواست.» سپس برخی از فیلم‌های گیم‌پلی خام اندرسون را در حال نزدیک شدن به یک فروشگاه عمومی ویران با اسلحه در دست، با تکیه بر چشم‌اندازی از روی شانه مشابه Resident Evil 4 برش می‌دهیم. همانطور که او به تحقیق در داخل خانه ادامه می‌دهد، یک فرقه نقابدار که تبر به دست دارد می‌شکند. از دیوار می گذرد و به او حمله می کند. به نظر می رسد که مبارزات عمدتاً حول محور بازی اسلحه و بدون نمایش نبرد غوغا می چرخد، که این مسئله حفظ مهمات را مطرح می کند. در یک پست وبلاگ پلی استیشن مرتبط، مشخص شده است که داستان اندرسون در سه مرکز پخش خواهد شد: شهر برایت فالز، جنگل انبوه اطراف دریاچه کالدرون، و شهر فرسوده واتری. به نظر می رسد که آخرین مورد با نورپردازی نئون سرد تزئین شده است. در همین حال، داستان ویک در مکان تاریک اتفاق می‌افتد که به عنوان یک واقعیت در حال تغییر و چرخش توصیف می‌شود.

صفحه پرسش‌های متداول بازی تأیید کرد که Alan Wake 2 دارای سی‌دی فیزیکی نخواهد بود و Remedy دلایل آن را به «تعداد زیادی» از افراد نسبت می‌دهد که به فرمت‌های فقط دیجیتالی روی آورده‌اند. ثانیاً، عدم انتشار دیسک به حفظ قیمت بازی در قیمت 59.99 دلار / 59.99 یورو و نسخه رایانه شخصی 49.99 دلار / 49.99 یورو کمک می کند. در نهایت، ما نمی‌خواستیم یک محصول دیسکی را ارسال کنیم و نیاز به دانلود برای بازی داشته باشیم – فکر نمی‌کنیم این نیز تجربه‌ای عالی باشد.»

Alan Wake II در تاریخ 17 اکتبر برای PC، PS5 و Xbox Series S/X منتشر می شود. پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون در تمامی پلتفرم‌ها به صورت زنده انجام می‌شوند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در وب سایت رسمی، سام لیک، مدیر خلاقیت، اظهار داشت که بازی در نقش مامور اف بی آی اندرسون «نقطه دید عالی» برای تازه واردان این مجموعه است و بازیکنان را به دنیای فراطبیعی آلن ویک دعوت می کند. او می‌نویسد: «برای ما مهم است که Alan Wake 2 به‌عنوان یک تجربه مستقل عمل کند، اما همچنین ارتباطات زیادی برای طرفداران ما داشته باشد تا پیدا کنند. عاقبت با افشای صفحاتی از یک داستان ترسناک توسط اندرسون آغاز می شود که ظاهراً توسط خود ویک نوشته شده است، اگرچه به نظر می رسد وقایع شرح داده شده در آن دقیقاً در این قلمرو اتفاق افتاده است. گفته می‌شود که قربانی یکی از همکاران اندرسون، مامور ویژه اف‌بی‌آی، رابرت نایتینگل، بود که ظاهراً پیش از قتل نهایی نویسنده‌ای (احتمالاً ویک) را تعقیب می‌کرد. مامور کیسی که توسط نویسنده بازی خود سام لیک نقش آفرینی می کند.