دستگاه های جدید HP و Sonos یک ایستگاه کاری خانگی را ارتقا می دهند

یک صفحه نمایش در واقع برای بسیاری از کاربران توان بهره وری کافی است. یک مانیتور فوق عریض ممکن است تمام چیزی باشد که برای برآورده کردن خواسته‌هایتان نیاز دارید، اما تعداد بیشتری از کاربران خانگی نیاز به دسترسی روتین به چندین رایانه دارند، خواه این لپ‌تاپ خانگی و شرکتی باشد یا، مانند مورد من، هر دو رایانه Mac و Windows.

در حالی که بازار کلی رایانه‌های شخصی همچنان با رشد واحدهای سطح بالا دست و پنجه نرم می‌کند، که احتمالاً برای چندین فصل کاهش نمی‌یابد، اگر نگوییم یک سال، دسته لوازم جانبی برای نمایشگرهای بزرگ، صفحه‌نمایش عریض و ایستگاه‌های اتصال همچنان نقطه درخشانی هستند.

با این حال، فناوری نهفته در پشت کوره بلندگوهای Sonos نقطه فروش اصلی آن است. عملکرد سیستم چند اتاقی آن عملی ترین روش برای گوش دادن به همه چیز در همه جا است. این دارای ارتباط با الکسا، اپل، گوگل و تقریباً هر سرویس پخش موسیقی قابل ذکر است.

انحنای 1500R E45c به شما کمک می کند تا با اشغال میدان دید بیشتر در کار خود غرق شوید. با این حال، صفحه نمایش فوق العاده HP ترفندهای دیگری فراتر از عرض خود دارد.

آخرین نمایشگر پرچمدار اچ پی، مانیتور منحنی E45c G5 DQHD، دارای صفحه نمایش 45 اینچی دوگانه QHD است. این صفحه نمایش منحنی منفرد با وضوح 5120 در 1440 پیکسل تشکیل شده است که در اصل دو نمایشگر 2560 در 1440 پیکسل ترکیب شده است. برای استفاده از آن به مقدار قابل توجهی فضای دسکتاپ نیاز دارید، ترجیحاً در گوشه دفتر خانه خود.

راه‌اندازی آسان فقط به بیرون کشیدن تلفن، نصب برنامه Sonos و ثبت بلندگو در حساب کاربری من نیاز داشت. برنامه Sonos به شما امکان می‌دهد به تمام سرویس‌های استریم ترجیحی خود متصل شوید، گروه‌هایی از بلندگوهای متعدد ایجاد کنید و محل قرارگیری Era 100 را در خانه‌تان مشخص کنید.

من نگران بودم که اتصال بلوتوث آن چالش‌هایی با تاخیر ایجاد کند، اما هرگز در پخش یا ویرایش ویدیو برای پادکست‌هایم با مشکلی در همگام‌سازی ویدیو/صوت مواجه نشدم، حتی اگر بلندگوها را مستقیماً به پورت صوتی MacBook Pro خود متصل نکرده باشم.

حقیقتاً، اسپیکرهای Sonos هرگز واقعاً در بازار رایانه های شخصی هدف قرار نگرفته اند. هنگامی که با تلویزیون یا به عنوان بخشی از یک سیستم سرگرمی استفاده می شود، نوارهای صوتی، ساب ووفر و حتی Roam قابل حمل این شرکت، مانند بلندگوهای قدیمی سری Play، کاملاً دلپذیر به نظر می رسند.

اسپیکر Sonos Era 100

HP E45c همچنین دارای Device Bridge 2.0 است، یک نسخه به روز شده از عملکردی که قبلا فقط در محدوده نمایشگر برتر HP در دسترس بود. Device Bridge نسخه ای از آنچه صنعت آن را عملکرد KVM (صفحه کلید، ویدیو، ماوس) می نامد است، اگرچه من هرگز ندیده بودم که آن را به این راحتی و یکپارچه پیاده سازی کند.

Sonos برای صدای استریو معتبر ووفرها را 25 درصد افزایش داد و دو توییتر زاویه دار اضافه کرد. بلندگوهای قبلی Sonos با اندازه و فرم مشابه فقط می توانستند موسیقی مونو پخش کنند.

در این مرحله است که سرگرمی شروع می شود. اگرچه نمایشگرهای فوق عریض چیز جدیدی نیستند، اما تعداد کمی برای کار با لپ‌تاپ‌ها طراحی شده‌اند، به‌ویژه آنهایی که از Thunderbolt 4 یا DisplayPort از طریق USB-C استفاده می‌کنند.

هنگامی که هر دو MacBook Pro و Dell PC خود را به پورت های USB-C و HDMI مربوطه مانیتور وصل کردم، به طور خودکار هر دو دسکتاپ سیستم را در قالب 24 اینچی در کنار هم (مانند تصویر بالا) بدون نیاز به تکان دادن آن نمایش دادم. دکمه های پنل پشتی مانند سایر نمایشگرهای عریض.

تعداد زیاد پورت های یکپارچه در HP E45c قابلیت اتصال مانند ایستگاه را برای همه به جز پیشرفته ترین کاربران فراهم می کند. این مانیتور نحوه کار من در خانه را تغییر داده و بهره وری من را به طرز چشمگیری افزایش داده است.


Sonos Era 100 یک اسپیکر تکی است که به لطف توئیترهای دوگانه و قابلیت تنظیم اتاق پیچیده تر، به راحتی با هر چیزی به جز سیستم های دو بلندگوی پرهزینه رقابت می کند. (عکس از نویسنده)


فرانکی، اغراق کردن تأثیر این لوازم جانبی جدید HP و Sonos بر بهره وری کار در خانه کار سختی است. با توجه به اینکه کار هیبریدی احتمالاً در آینده قابل پیش‌بینی با ما خواهد ماند، این محصولات سرمایه‌گذاری‌های متوسطی هستند که کار در خانه را کارآمدتر، قابل تحمل‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند.



منبع

اگرچه من این کار را برای فضای کاری نهایی انجام نداده‌ام، اچ‌پی ادعا می‌کند که شما حتی می‌توانید یک مانیتور فوق عریض دیگر را زنجیره‌ای کنید تا حداکثر چهار نمایشگر را در دو صفحه نمایش تقلید کنید.

بلندگوهای Sonos Era 100 سطح ایستگاه کاری خانه شما را ارتقا می دهند

جالب اینجاست که Sonos ادعا می‌کند که پردازش را در این بلندگوها «بیش از حد» می‌سازد تا از افزایش عملکرد بالقوه در آینده بهتر پشتیبانی کند. اگرچه من چندین مدل بلندگوی Sonos را سال‌ها در کنار یکدیگر آزمایش کرده‌ام، بدون اینکه تاخیری را شناسایی کنم، اما خوشحال‌کننده است که بدانید این مدل‌ها حتی فرصت‌های بیشتری برای بهبود دارند.

افکار بسته

علاوه بر همه این موارد، Sonos Era 100 برای موسیقی و پخش ویدیو بسیار رضایت بخش است. این بلندگو دارای برخی ویژگی‌ها برای تنظیم خروجی آن بر اساس آکوستیک اتاق شما است، مانند اکثر بلندگوهای ممتاز موجود در بازار، و صدای تمیز و متعادل آن آن را برای گوش دادن به ژانرهای موسیقی متفاوت مناسب می‌کند.

واضح است که اچ پی در حال به نمایش گذاشتن مهارت های توسعه و پیاده سازی نرم افزار خود است. با استفاده از یک صفحه کلید و ماوس، می‌توانم دسکتاپ رایانه‌های مختلف را که روی صفحه نمایش داده می‌شوند، کار کنم. من فایل‌ها و داده‌ها را با کشیدن آن‌ها بین نمایشگرهای کنار هم در MacBook Pro و Dell PC خود منتقل کردم. علاوه بر این، به روز رسانی دارای یک ویژگی امنیتی است که در صورت لزوم، Device Bridge را غیرفعال می کند.

من از ادغام ساده با ارائه دهنده استریم، دستیار صوتی، Spotify و Alexa قدردانی می کنم. Era 100 جایگزین بلندگوی قدیمی آمازون اکو در آشپزخانه نزدیک من شد و در عین دور بودن، دستورات من را بهتر دریافت کرد. این اسپیکر همچنین دارای میکروفون های برجسته برای کنترل های صوتی است.


این اسپیکر دارای یک CPU 47 درصد سریع‌تر است که زمان ارتقای نرم‌افزار این اسپیکر را نسبت به نسخه‌های قبلی افزایش می‌دهد.

از دیدگاه من، ویژگی تماس چشمی یک قابلیت ضروری است که حرفه ای بودن من را افزایش می دهد. هیچ راه حل قابل مقایسه ای در دنیای macOS وجود ندارد، اگرچه اپل ممکن است در رویداد WWDC آینده خود در اوایل ژوئن به آن بپردازد. اما در حال حاضر، من باید از یک سیستم مبتنی بر ویندوز با کارت گرافیک مناسب Nvidia استفاده کنم.

راه اندازی و جفت کردن دو Era 100 بسیار ساده است. هر دو بلندگو در صورت جفت شدن با هم کار می کنند، اگرچه فقط یکی از آنها باید به صورت فیزیکی به پورت صوتی 3.5 میلی متری مک بوک پرو من با آداپتور Sonos USB-C به پورت صوتی متصل شود که قیمت آن 19 دلار است و جداگانه فروخته می شود.

مانیتور خمیده HP E45c G5 DQHD دارای دو درگاه USB-C است که توان را با حداکثر 65 وات به هر یک از دو رایانه یا 100 وات به یک رایانه و 30 وات به تبلت یا تلفن توزیع می کند. (عکس از نویسنده)


با استفاده از این قابلیت، می‌توانید دو رایانه شخصی ویندوز، سیستم‌های macOS یا یکی از هر دستگاه را کنترل کنید.

اما بیشتر انجام می دهد.

Device Bridge یک Home Run است

اکنون، با Era 100 جدید، Sonos در نهایت رقبای خود را از نقطه نظر کیفیت صدا درهم شکسته است.

اسپیکر Era 100 در رنگ مشکی یا سفید موجود است. برای انجام کارهای اساسی نیازی به بیرون آوردن گوشی خود ندارید زیرا دارای یک نوار لغزنده صدا و دکمه پخش/مکث است. پایین لاستیکی بلندگو بهبود یافته است زیرا تقریباً به هر سطحی می چسبد و به کاهش لرزش صوتی کمک می کند.

HP E45c اولین دستگاه در اندازه و وضوح خود است که از ورودی دو نمایشگر از طریق یک اتصال USB-C پشتیبانی می کند. هنگامی که به پریز دیواری وصل می شود، برق لپ تاپ را از طریق اتصال USB نیز تامین می کند و در حین کار آن را شارژ می کند.

پورت های عقب صفحه نمایش خمیده HPE45c G5 DQHD

با مانیتور منحنی جدید E45c G5 DQHD که حدود یک هفته پیش دریافت کردم وارد HP شوید. بعد از تنها یک هفته استفاده از آن، نمی توان از تاثیر مثبت این نمایشگر فوق العاده بزرگ بر بهره وری کلی کار من اغراق کرد.

HP E45c بسیار مفید است

در حالی که من بیشتر وقت روزانه خود را با استفاده از MacBook Pro خود برای ویرایش ویدیو، ترکیب وبلاگ، توسعه ارائه و سایر کارهای سازنده می گذرانم، از یک مینی برج Dell استفاده می کنم زیرا کارت گرافیک Nvidia و برنامه پخش فوق العاده آن تنها راه حل فعلی در بازار است. اصلاح نگاه چشم در حین پادکست ویدیویی

با این وجود، تعویض ورودی‌های نمایشگر به جلو و عقب بین این دو سیستم با استفاده از دکمه‌های فیزیکی دستی در پشت مانیتور 38 اینچی موجود من یک نقطه دردناک است. این ناراحتی با نیاز به استفاده از صفحه کلید و ماوس دوم برای کار با سیستم ویندوز تشدید می شود که درهم ریختگی گسترده ای در دفتر من ایجاد می کند.

مانند میکروفون های ارتقا یافته، بسیاری از بهترین پیشرفت های Era 100 از دید پنهان هستند. با این حال، به محض شروع پخش موسیقی و شرکت در تماس‌های کنفرانس ویدیویی، متوجه آنها خواهید شد.

یک دکمه در پشت بلندگو در کنار کانکتور USB-C به شما این امکان را می دهد که اگر دستیار صوتی را دوست ندارید، میکروفون داخلی را به صورت دستی خاموش کنید.

راه اندازی آسان تحت تاثیر قرار می دهد

در مورد بلندگوهای Sonos Era 100، من پیش بینی نمی کردم که صدای عالی آن چگونه تجربه بهره وری کاری من را افزایش دهد. به خصوص با تماس‌های معمولی کنفرانس ویدیویی که چندین ساعت در روز در آن شرکت می‌کنم، متوجه شدم که بلندگوهای Era 100 صدایی متمایز و واضح را از هر بلندگو در طول تماس ارائه می‌کنند.