تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی F04 هند برای 4 ژانویه تعیین شده است، دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی، 8 گیگابایت رم


Samsung Galaxy F04، گوشی هوشمند سطح پایه آینده شرکت کره جنوبی، در تاریخ 4 ژانویه در هند معرفی خواهد شد. یک میکروسایت در وب سایت تجارت الکترونیک Flipkart نشان داده است که این گوشی ارزان قیمت از ساعت 12 بعد از ظهر در هند در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. 4 ژانویه به طور انحصاری در Flipkart. این میکروسایت همچنین مشخصات کلیدی و محدوده قیمت گوشی هوشمند جدید Galaxy سامسونگ را فاش کرد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ خواهد بود. در همین حال، طبق لیست Flipkart، قاب ساخت گوشی هوشمند دارای طراحی براق خواهد بود.

قیمت Samsung Galaxy F04 در هند (مورد انتظار)

این شرکت تایید کرده است که سامسونگ گلکسی F04 با ذکر قیمت زیر 8000 روپیه قیمت خواهد داشت. 7XXX، در میکروسایت گوشی آینده. نقطه قیمت گذاری مطابق با گزارش قبلی است که همچنین پیشنهاد می کرد این گوشی هوشمند با قیمت 8000 روپیه در هند عرضه شود.

با توجه به صفحه فرود در Flipkart، گوشی هوشمند سطح پایه Galaxy آینده در رنگ های بنفش یشمی و سبز اوپال به فروش می رسد.

مشخصات گلکسی F04 سامسونگ

با توجه به میکروسایت گلکسی F04 آینده سامسونگ در Flipkart، این گوشی هوشمند سطح پایه از یک SoC هلیو P35 مدیاتک در زیر کاپوت پشتیبانی می‌کند. طبق صفحه فرود در Flipkart، این گوشی هوشمند بر روی اندروید 12 اجرا خواهد شد و دو ارتقاء سیستم عامل دریافت خواهد کرد. همچنین از ترکیبی از رم فیزیکی و مجازی استفاده می کند که در مجموع به 8 گیگابایت رم می رسد.

سامسونگ گلکسی F04 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. همچنین تایید شده است که این گوشی هوشمند پایه دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با بریدگی قطره‌ای است. این گوشی دارای طراحی پشتی براق است که دارای یک دوربین دوگانه در کنار فلاش LED است. سامسونگ هنوز مشخصات دوربین گوشی هوشمند گلکسی F04 آینده را از طریق میکروسایت در Flipkart فاش نکرده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.

CM می گوید دهلی 80 درصد از ناوگان اتوبوسرانی را تا سال 2025 به وسایل نقلیه الکتریکی تبدیل می کند.

ویدیوی برگزیده روز

Google Chrome: مراحل ساده برای سریعتر کردن آن



منبع